Coming back?

Nie było mnie tu długo. Powiedziałabym, że wręcz bardzo długo i jednocześnie zdecydowanie za długo. Gdzie byłam, gdy mnie nie było? No cóż, każdy ma czasem gorsze chwile lub wiele różnorodnych spraw na głowie - i mnie to niestety dopadło... Blog zawsze był dla mnie ważny, jednak sama nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, dlaczego przestałam go odwiedzać. Nie czuję się z tym dobrze, zdecydowanie brakowało mi zaglądania tutaj, a nawet wielokrotnie zastanawiałam się nad tym czy może nie powinnam właśnie w danej chwili przerwać tego milczenia i skierować choć kilka słów wyjaśnienia do Was. Teraz, pisząc ten oto wpis, rozważam reaktywację bloga, bo stwierdzam, iż brakuje mi tej części życia, jaką jest sprawdzanie czy pojawili się nowi czytelnicy lub komentarze, a napisany uprzednio wpis został pozytywnie odebrany. Im więcej słów za mną, tym bardziej skłonna jestem tu pozostać, więc myślę, że jeszcze kilka linijek tekstu, a będę już zupełnie pewna, iż to właśnie jest moje miejsce. Przez ostatni czas działo się u mnie wiele rzeczy, ciężko nawet byłoby to wszystko opisać. Warto może wspomnieć o tym, że stałam się szczęśliwą posiadaczką nowego obiektywu, co stało się bezpośrednią przyczyną powstania wielu zdjęć makro, czyli takich, które lubię wykonywać najbardziej. Wakacje jak na razie spędzam w domu, z niecierpliwością wyczekując 25 lipca, kiedy to wyruszę wraz z rodzicami do Krynicy-Zdrój, a następnie na kilkudniowy podbój Warszawy. Mam nadzieję, że spędzę tam miło czas odwiedzając różne ciekawe miejsca i zapamiętam te wyjazdy na długo, bym w roku szkolnym mogła myśleć o minionych wakacjach, jako o spędzonych ciekawie oraz aktywnie. 

Od września zacznę nowy rozdział w życiu, bo choć nie idę jeszcze do liceum, to czeka mnie zmiana szkoły, a co za tym idzie, także znajomych i środowiska. Jestem dobrej myśli, bowiem już jedną osobę ze swej przyszłej klasy udało mi się poznać (pozdrawiam :*), oby wszystkie okazały się tak samo miłe i przyjacielskie, a z pewnością będzie to zmiana, którą będę wspominać bardzo pozytywnie oraz nie będę jej żałować ani przez chwilę.

Podsumowując, u mnie działo się naprawdę dużo, zapewniam, że powyższe wzmianki są tylko niewielką częścią minionych wydarzeń, ale teraz, gdy mam więcej czasu, chcę wrócić tu i spróbować kolejny raz. Mogę liczyć na jeszcze jedną szansę? Co działo się ostatnio u Was, jak mijają wakacje?




Co myślicie o zdjęciach zrobionych moim nowym nabytkiem? Chcecie zobaczyć więcej?

14 komentarzy:

  1. Świetnie, że wróciłaś! Już nie mogę doczekać się kolejnych postów :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Dobrze, że wróciłaś :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo że wróciłaś. Dobrze, że jesteś pozytywna co do tego że zmieniasz szkołę
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że do nas powróciłaś, ponieważ brakowało mi Ciebie oraz wpisów na Twoim blogu ♥. U mnie nie działo się nic szczególnego, poza jedną przykrą sytuacją, ale to co było to było i jak na razie skupiam się na wakacjach, które mijają w dobrej oraz spokojnej atmosferze. Odpoczywam i staram się spędzać dużo czasu z rodziną oraz przyjaciółmi. Nie musisz za nic przepraszać, ponieważ zrozumiałe jest to, że miałaś swoje prywatne sprawy, z którymi musiałaś się uporać. Pamiętaj, że jeśli kiedykolwiek będziesz chciała o czymś porozmawiać to śmiało możesz pisać do mnie na maila. Czasami dobrze jest się "wygadać" zupełnie obcej osobie, a ja mogę Cię zapewnić o tym, że dotrzymam dyskrecji oraz postaram się Ci pomóc :). Zdjęcia są śliczne :3. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości w takim razie w dalszym blogowaniu ;) Ja też miałam kilka przerw, ale zawsze wracałam :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś. :) Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam :*
    ♥ Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ode mnie masz jeszcze jedną szansę! Czekam na efekty pracy :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. NA pewno w nowej szkole bedzie dobrze :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, ze jesteś już na blogu :) Śliczna zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są ekstra! Czekamy resztę zdjęc, tym razem masz nie odchodzić bo kolejnej szansy nie będzie! ;)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥