Easter

Witajcie :)

Ostatnio w moim życiu bardzo dużo się dzieje i niestety kosztuje mnie to sporo czasu i sił, a co za tym idzie, niestety nie zawsze udaje mi się znaleźć chwilę, aby tutaj zajrzeć. Myślę, że każdy ma czasem swoje gorsze dni, także nie jest to z pewnością nic niezwykłego, trzeba być dobrej myśli. Teraz wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne, więc nie jestem aż tak zabiegana i stwierdziłam, iż muszę wynagrodzić Wam moją nieobecność. 


Zapewne obecnie w Waszych domach trwają przygotowania do niedzielnego śniadania, a pomieszczenia przyozdobione są różnego rodzaju kwiatami czy też kolorowymi pisankami. W moim pokoju aż czuć wiosnę, a to wszystko dzięki sztucznym roślinom, które ostatnio udało mi się kupić i dekoracjom z bibuły zrobionym samodzielnie. Jedyną rzeczą, która z Wielkanocą ma niewiele wspólnego, jest śnieg, który jeszcze dzisiejszego poranka padał z nieba, sprawiając, że zaczęłam się zastanawiać, jakie właściwie święta będziemy obchodzić... No ale cóż, czasem pogoda bywa dosyć nieprzewidywalna. Czeka mnie jeszcze sporo pracy, więc niestety muszę się powoli z Wami żegnać, jednak życzę Wam wesołych, radosnych świąt, spędzonych w gronie rodziny oraz dużo słońca i uśmiechu :)


 Jak Wasze przygotowania do świąt? Podobają Wam się kokardki, które wykonałam samodzielnie?

Z powodu zbyt małej liczby zgłoszeń, konkurs niestety zostaje odwołany. Bardzo mi przykro z tego powodu, ale jeśli osoby, które się zgłosiły, chcą, abym pomogła im przy wykonaniu nagłówka lub designu, proszę o kontakt mail'owy.

19 komentarzy:

  1. każdego dopada bezsilność,niestety :(
    wesołych świąt! <3

    gitara-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokardki są urocze!:) Zdrowych wesołych!:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne te kokardki, mnie strasznie denerwuje ten śnieg :(
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wesolych swiat!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/jeansowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  6. CZawrte od końca zdjecie jest po prostu najlepsze jak dla mnie
    Wesolych świąt :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ! Masz prze śliczne włosy ! <3 :8
    z okazji świąt życzę ci zdrowia i przedwszystki szczęścia bo to najważniejsze , mokrego dyngusa i dużo prezentów :)
    pozdrawiam cieplutko !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!
    piekny sweterek!
    http://lauraakarolina.blogspot.com/2015/04/wczesniej-prowadziam-tego-bloga-sama.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak bardzo uwielbiam Twojego bloga! ♥ Jesteś bardzo fotogeniczną osobą! :3 Z niecierpliwością czekam na kolejny post! :3 + cudowne masz włosy! *-*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ♥ jesteś mega ładna, zazdroszczę :D a może obs/obs ? :D
    Odezwij się u mnie na blogu niki9696.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Masz śliczne włosy ;)
    Świetne kokardki.

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są tak przecudne :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ? :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz ładne włosy :)

    http://gosiaandmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś prześliczną dziewczyną,nawet nie jestem w stanie określić co najbardziej mi się podoba w tych zdjęciach-piękne włosy których bardzo Ci zazdroszczę czy genialny sweterek,no i ta kokardka-po prostu urocza.No i bardzo dobrze wykonane zdjęcia,chciałabym tak umieć :)
    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥