Where is the Spring?

Gdzie jest ta cała wiosna, bo biorąc pod uwagę ujemną temperaturę na zewnątrz jakoś trudno mi ją dostrzec... Mimo tego, że jej pierwszy dzień mamy już od pewnego czasu za sobą, to cieplej wcale nie jest, za to przynajmniej w moim regionie, zrobiło się zimniej - co za złośliwość! Jednak narzekać nie będę, bowiem słońca nie brakuje, a to już wystarczający powód by wstać z uśmiechem o poranku i doładować jego promieniami swoje baterie - zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień gotowy. Oczywiście nie można też zapomnieć o spacerach i możliwości fotografowania, a o to zazwyczaj niestety bez słońca ciężko.

Zwrócono mi uwagę, że moje zdjęcia pojawiają się tu ostatnimi czasy zbyt często w jednorakiej formie i stwierdziłam, iż faktycznie tak jest, więc zadecydowałam - zdecydowanie 'trzeba działać', bo  'co za dużo, to nie zdrowo', zatem dziś przedstawię Wam wiosnę w moim obiektywie, czyli trochę zdjęć wykonanych niedawno. Tym razem swoją uwagę skupiłam głównie na baziach, które pojawiły się na rosnącej w ogrodzie wierzbie. Mam nadzieję, że fotografię przypadną Wam do gustu i zapewniam, iż z pewnością nie są one ostatnimi z cyklu moich 'wiosennych kadrów'. Zapraszam do oglądania:














A u Was widać i czuć już wiosnę? Co myślicie o zamieszczonych wyżej zdjęciach?

35 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :) Jakim aparatem i obiektywem focisz?
    U mnie wiosnę widać, jest słonecznie ale rano i w nocy jest mróz :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie juz wiosna, cieplutko :))
    Cudne zdjęcia :))
    Zapraszam;

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wiosnę na pewno czuć, świetne zdjecia :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia:) rzeczywiście przekazują trochę wiosny:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Już nie mogę się doczekać kiedy będzie taka mega ciepła wiosna :))

    Obserwuje

    esmella.blogspot.com zapraszam do obserwowania i odwiedzania ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, faktycznie czuć już klimatyczną wiosnę :) Dziękuję za komentarz pod nowym postem :)

    xpaperheroesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bazi są śliczne, od razu poczułam wielkanocną atmosferę, dziękuję za wprowadzenie mnie w nią!
    Pozdrawiam:)
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE-KILK

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz wielki talent do fotografii :oo
    Naprawdę bardzo mi się spodobało :))
    Wzajemna obserwacja??
    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia mają super jakość :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio jest ciepło, chociaż rano odczuwam lekki mróz :))
    Jednak bardzo cieszę się z nadejścia wiosny!
    Sliczne zdjecia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 zdjecie od konca jest bardzo delikatne :) To mi się podoba!
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jest ciepło i świeci słonko! Uwielbiam taką pogodę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie akurat pogoda jest całkiem dobra, pomijając wiatr, ktry utrudnia mi życie każdego dnia. XD Jak ja uwielbiam gadać o pogodzie. Piękne zdjęcia. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie tęskie za latem czy wiosną, ja tęsknie poprostu za ładną pogodą bo jak narazie to u mnie pada przez cały, cały czas i mam już tego dość :/

    naatusska.blogspot.no ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie wiosna juz jest widoczna bardzo dobrze :)
    A zdjecia podobaja mi sie za kazdym postem
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie dzisiaj pogoda była wyjątkowo piękna :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham bazie ♥ U mnie wiosna dała się we znaki i wracając ze szkoły ok. godz. 14:00 trzymam kurtkę w rękach ;)
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia :*
    Mam prośbe, mogłabyś poklikać u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny blog! Bardzo ciekawy, bede tutaj wpadac :) + Obserwuje
    Mam pytanie, czy zrobilabys mi wyglad bloga? Bardzo prosze o odp u mnie w komentarzu :)
    Zapraszam do siebie > ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas robi sie coraz piekniej pomimo ze dzis padal deszcz, kwitna kwiaty, drzewa wszystko budzi sie do zycia :)

    Zapraszam do mnie na wpis - wróciłam, mam nadzieje, że chociaż trochę mnie pamiętasz, bo ja cały czas obserwuję Twojego bloga: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spokojnie kochana , jeszcze czas na wiosne. Wazne zeby pogoda dopisala nam na swieta wielkanocne i mam nadzieje ze tak bedzie :)
    Swoja droga swietne zdjecia! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie było czuć wiosnę ale od dwóch dni pada deszcz :(

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też ostatnio jest strasznie zimno :( Super zdjęcia !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow beautiful pictures!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia ! :*
    Jak to cudownie patrzeć na bazie :)
    poprostu świetnie !
    pozdrawiam cieplutko :*
    i serdecznie zapraszam !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post i piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! U mnie od jakiegoś czasu deszczowo i zimno.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog <3

    zapraszam do mnie: http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do mnie: www.n8joker.pl

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥