Dream it, Belive it, Achieve it

Warto stawiać sobie cele, jednak zawsze powinny być one realne i możliwe do zrealizowania. Jak może część z Was, która czytała poprzedni wpis wie, że w ostatnim czasie przygotowywałam się do konkursu matematycznego, a dokładnie był to jego wojewódzki etap. Już zakwalifikowanie się do tej części było niemałym sukcesem w moim odczuciu, bo jednak opanowanie materiału z zakresu całego gimnazjum, podczas gdy jest się w drugiej klasie to niemałe wyzwanie, ale nie ma rzeczy niemożliwych, więc trzeba było poświęcić trochę swojego czasu na rozwiązywanie różnorodnych zadań. Wielu z pośród Was życzyło mi powodzenia i jestem Wam za to ogromnie wdzięczna, wspaniale mieć takich cudownych czytelników! Wracając jednak do tematu, na konkurs przybyłam odpowiednio wcześniej, pełna obaw i przekonana, że zabraknie mi czasu, ale także pewna, iż dam z siebie wszystko. Podczas powitania na sali gimnastycznej jedna z osób z komisji stwierdziła, że arkusz prawdopodobnie okaże się przyjazny, więc życzy każdemu z nas sukcesu, w postaci zdobycia upragnionego tytułu laureata.





Test leżał już na ławce, wybiła godzina dziesiąta. Skupiona tak bardzo, jak tylko byłam w stanie przystąpiłam do rozwiązywania zadań i po chwili stwierdziłam - 'musi mi się udać, dam radę, przecież arkusz wcale nie jest taki trudny'. O 11:30 każdy oddał pracę, a uczestnikom pozostało tylko czekać na wyniki. Wiecie, co się okazało? Włożony wysiłek i poświęcony czas się opłaciły - udało się!



Każdy z nas powinien postawić przed sobą pewien cel, pamiętając o tym, by był on jednak możliwy. Wystarczy tylko uwierzyć i robić wszystko, co w naszej mocy by go osiągnąć, a jestem pewna, że się uda, chociaż droga, jaką należy najpierw pokonać nie zawsze jest taka krótka i prosta. Warto się rozwijać i warto wierzyć w siebie, bo gdy tylko czegoś bardzo pragniemy, to nie ma rzeczy niewykonalnych.




sweterek-Sinsay/ naszyjnik-Outlet/ bransoletka-Pepco

Co ciekawego wydarzyło się w ostatnich dniach u Was? Czy jesteście ciekawi małej niespodzianki, która pojawi się już niebawem?

52 komentarze:

  1. gratulacje :)! to prawda powinniśmy wyznaczać sobie cele i wytrwale do niech dążyć
    u mnie nic ciekawego nie działo się w tym tygodniu, ale mam ważne zawody za tydzień w czwartek :c
    ja jestem bardzo ciekawa niespodzianki ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Osiągnąć tyle z matematyki to nie mały wyczyn! Właśnie uświadomiłaś mi, że jeżeli będziemy dążyć do swojego upragnionego celu, nie będziemy patrzeć na nic innego tylko na ten cel, uda nam się! :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo motywujący <3 Gratuluję Ci! Moje motto życiowe brzmi -Nigdy się nie poddam oraz Wszystko jest możliwe! :) Staram się być optymistką i dążyć do wyznaczonego sobie celu ♥
    P.S. Jesteś śliczna i na zdjęciach wyszłaś cudownie ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, motywujący post. Gratuluję. :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post... też ostatnio byłam na konkursie Ale z ang. =)

    Zapraszam do mnie

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super napisane, trzeba walczyc o marzenia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡✿ Twins Life. (klik) ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą, ważne jest też, aby się nie poddawać i realizować swoje plany :)
    Masz cudowne włosy! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie piszesz i śliczne zdjęcia ♥

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Zgadzam się z tym,iż wszystko jest możliwe,jednak trzeba stawiać sobie takie cele,które są to wykonania.Pozdrawiam! :)

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli udało Ci się wygrać czy zajęłaś jakieś dobre miejsce? Bo troche się pogubiłam XD

    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś dobrym przykładem na to, że jak się chce, wierzy w siebie i ma determinacje to można osiągnąć swój cel, gratuluję :)
    + ładne zdjęcia!

    http://znaleziona-w-internetach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie cytat w tytule :) sliczna jestes <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci gratuluję! :* Masz rację, warto stawiać sobie realne cele ;)

    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne włosy :)

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie trzeba w życiu ryzykować bo to może przynieść coś na prawdę fajnego :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za Ciebie żeby wyniki były jak najlepsze :D
    Ja już mam pewien cel i mam nadzieję że uda mi się go osiągnąć :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie napisane! :)

    Pozdrawiam!
    http://nami-namiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post śliczne zdjecia ! Obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia *.* Ciekawa jestem niespodzianki ^^
    Zapraszam do siebie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje ze wygrasz ten konkurs ! :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, świetne zdjęcia, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i gratuluję
    Wpadniesz?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jaka śliczna! :*
    Cudowny blog, co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się dążyć do wyznaczonych sobie celów :) gratuluję <3
    o matko ! już czekam na tą niespodzianke <3
    jak ty pięknie wychodzisz na zdjęciach <33
    pozdrawiam kochana cieplutko :3
    zapraszam na nowego posta <<3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia!
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, ważne aby mieć cele <3 Super, gratuluję :D
    Mam nadzieję, że niespodzianka będzie niebawem :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje, to ogromny sukces! Też uważam, że należy dążyć do celu, nawet jeśli jego osiągnięcie wymaga pracy i czasu. On i tak upłynie :)

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie zdjęcia !
    Chyba każdy z nas ma w swoim życiu jakieś cele :)

    poklikasz w linki z choies ? :D
    MÓJ BLOG -KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow wow wow! You are soo beautiful honey!
    Your hair is stunning and I love your eyes!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawo! powinno się dążyć do celu, a tytuł posta mam na koszulce hihi :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie do siebie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog bardzo mi się podoba
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobrze to napisałaś :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję takich sukcesów!
    U mnie nic ciekawego, nauka w kółko :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy z nas na pewno ma jakieś cele. Powinniśmy dążyć do ich spełnienia i wierzyć we własne możliwości :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim celem jest rozwijanie swoich pasji i robie to cały czas, odnosząc sukcesy i ucząc się przy tym ;))
    Piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG <---zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję, że dobrze ci poszło :))
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam ospe i siedze w domu ale zalizylam bliga wiec calkiem ciekawie http://mydailylifewera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Masz cudowne włosy, tylko pozazdrościć:)


    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie, a jeżeli mój blog Ci się spodoba zostaw obserwacje, a będzie mi bardzo milo! :)
    ♥ ISANNELL

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia :) Gratuluję sukcesu w konkursie ♥

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! :D
    Śliczne zdjęcia ;)

    http://patricia9810.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten post jest po prostu cudowny, piękny i naprawdę wspaniały ♥. Tak mądrze go napisałaś i podałaś idealny przykład na to, że warto jest dążyć do postawionych sobie celów :). Bardzo, ale to bardzo Ci tego gratuluję!
    Piękne zdjęcia, a Ty jesteś naprawdę śliczną dziewczyną i wspaniałą osóbką ♥. A Twoje oczy są czarujące *-*. Kocham!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne masz włosy i cudny blog :)
    http://lifestyle-and-fashion-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie będę mało oryginalna, ale muszę to napisać: MASZ PRZEPIĘKNE WŁOSY! *_* Dodam jeszcze, że coś użekło mnie w Twoim spojrzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://iamwhatiam-xoxo.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci sie podoba zaobserwuj i daj mi znać, a odwdzięcze się :))
    + świetny post ^^

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥