Do more of what makes you happy

Hej!

Dawno się do Was nie odzywałam, jednak w ostatnim czasie byłam dosyć zabiegana i nawet sobotę oraz niedzielę spędziłam w większości poza domem. Byłam na warsztatach artystycznych, dotyczących szycia, projektowania oraz twórczej zabawy z modą i muszę przyznać, że był to niesamowity czas, niezwykle mi się tam podobało. Wyniosłam wiele nowych umiejętności i spotkałam mnóstwo wspaniałych osób (pozdrawiam!). Najlepsze jest to, że udział w tej imprezie był całkowicie darmowy, ale to, czego się nauczyłam - zdecydowanie bezcenne. Uszyłam własną spódnicę i to całkiem sama, zrobiłam filcowe ozdoby do włosów, a nawet własną koszulkę z wymyślonym przeze mnie wcześniej nadrukiem. 

Cykl warsztatów zakończyła mała sesja zdjęciowa i wspólne oglądanie wykonanych fotografii, a następnie spisanie nazwisk wszystkich uczestniczek, bo przecież trzeba utrzymać między sobą kontakt. Nigdy wcześniej nie miałam okazji uczestniczyć w podobnym wydarzeniu, ale jestem pewna, że gdy tylko nadarzy się ku temu okazja, z pewnością mnie na nim nie zabraknie. Ostatnio dużo czasu spędzam na rozwijaniu swoich zainteresowań, z czego ogromnie się cieszę, a w planach mam już kolejne warsztaty - w najbliższą sobotę, wraz z ciocią, udam się na rodzinne zajęcia plastyczne, podczas których wykonamy wspólnie wiosenne ozdoby techniką decoupage, natomiast 27 marca przeżyję moje pierwsze spotkanie z programem graficznym Photoshop. Już nie mogę się doczekać! Jeśli w waszym mieście organizowane są podobne imprezy, to nie zastanawiajcie się ani chwili - zdecydowanie warto brać w nich udział. 





W mojej szkole właśnie rozpoczynają się rekolekcje, w związku z tym mam trzy dni wolnego od nauki, jednak żeby nie było tak kolorowo, to w ciągu nich czekają mnie próbne egzaminy gimnazjalne... Życzcie mi powodzenia, proszę... Mam nadzieję, że jakaś cząstka wiedzy pozostanie w głowie i nie wyparuje wraz z nadejściem przedegzaminacyjnego stresu, aż strach pomyśleć, co będzie za rok... W każdym razie staram się być dobrej myśli i stawić czoła wszystkim testom, no może z wyjątkiem matematyki, której dzięki uzyskaniu tytułu laureata w konkursie, nie muszę pisać ani teraz, ani w przyszłym roku.







Sweterek - Bershka(outlet)/ Koszula - New Yorker/ Bransoletka - House

A co ciekawego wydarzyło się w ostatnich dniach u Was? Braliście kiedyś udział w podobnych warsztatach?

29 komentarzy:

  1. powodzenia z egzaminami :)!
    bardzo ładne zdjęcia
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie ma takich fajnych rzeczy ;(
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjecia ;)
    minikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia, ale uśmiechnij się ! :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że miałaś okazje uczestniczyć w czymś takim :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminach :)
    Świetny post i te warsztaty też na pewno świetne, ale u mnie niestety nie ma niczego podobnego.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym być na takich warsztatach :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja wyszła świetnie! ;** Powodzenia w egzaminach!

    Pozdrawiam :)
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia a ty jak zwykle śliczna :**
    Pozdrawiam <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie brałam udziału w warsztatach ;)
    Przypominasz mi nieco Binkę! :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne wlosy! :))
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też czekają egzaminy xd Powodzenia Ci życzę i cudne zdjęcia ;)
    Zapraszam http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie życzę Ci powodzenia w egzaminach :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo chciałabym kiedys uczestniczyć w takich warsztatach ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia :)
    Uwielbiam decoupage btw

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwsze zazdroszczę tych warsztatów, na pewno wiele z nich wyniosłaś:) Po drugie, powodzenia na egzaminach gimnazjalnych, będzie dobrze, a po trzecie - Boże jakie Ty masz śliczne włosy! :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ekstra fototapeta :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie brałam udziału w takich warsztatach, ale muszę spróbować! :)
    Świetne zdjęcia ;)

    ► rosalie-rosaalie.blogspot.com ◄

    Obserwacja za obserwację? :) Daj znać na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ;)
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne zdjęcia :)

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie rekolekcje już się skończyły i całe szczęście! :D
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam, żeby w moim mieście organizowano coś takiego, a szkoda. Z tego co piszesz, to te warsztaty są świetną sprawą :) Byłaś laureatem będąc w pierwszej klasie gimnazjum?

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia na egzaminach gimnazjalnych! Mnie one również czekają, ale za 3 lata :) bardzo spodobał mi się Twój outfit.
    Zapraszam do siebie, nowy post w trakcie realizacji :)
    xpaperheroesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥