The time you enjoyed wasting is not wasted time

Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś zaplanować coś, co nie doszło do skutku. Mi również i to wielokrotnie. Nie zawsze to, czy plany wypalą zależy tylko od nas. Jest wiele innych czynników, które mogą pomóc, bądź przeszkodzić w ich realizacji. Chcę jednak skupić się tym razem na pewnym postanowieniu dotyczącym zarówno ferii zimowych, jak i również ogólnie chwil, których nie muszę przeznaczać na wykonywanie różnego rodzaju obowiązków. Brzmi ono 'Wykorzystać wolny czas jak najlepiej', czyli przede wszystkim nie nudzić się i robić rzeczy ciekawsze, niż przeglądanie zasobów Internetu przez cały dzień, co we wcześniejszych latach mi się niestety zdarzało. Myślę, że nie tylko mi przyszedł do głowy taki plan, co zatem robić, by jak najlepiej go zrealizować?


W wolnym czasie, zamiast przeglądania godzinami nudnych portali lub oglądania niemądrych programów w telewizji, można robić wiele różnorodnych rzeczy - przekonałam się o tym sama podczas moich, zbliżających się już powoli ku końcowi ferii. Przedstawię Wam zatem krótką listę pomysłów na te z pośród nich, które pozwolą wykorzystać wolne chwile produktywnie oraz sprawią, iż nie tylko ferie, ale i ogólnie nasz czas wolny, będzie spędzony aktywnie i nie znajdziemy ani chwilki na nudę. 

1. Rób to, co kochasz, czyli rozwijaj swoje pasje i zainteresowania. Jeśli lubisz, możesz rysować, grać na gitarze czy pianinie albo jak ja - fotografować. Zastanów się, co sprawia Ci największą przyjemność i po prostu się jej oddaj. 


2. Jeśli masz możliwość, wybierz rozmowę ze znajomymi w realnym świecie, a nie przez Internet. Zorganizuj spotkanie, wybierzcie się na spacer na świeżym powietrzu albo wspólne zakupy. W towarzystwie można robić przecież tyle różnorodnych rzeczy. 


3. Poczytaj książkę. Nie każdy lubi to robić, ale może warto spróbować dać się wciągnąć w inny, magiczny świat i wczuć się w rolę głównego bohatera, a może nawet przeżyć jakieś niesamowite przygody? 

4. Rusz się! Dookoła jest przecież tyle ciekawych miejsc. Odwiedź lodowisko, basen, a może wybierz się na siłownię? Z pewnością nie będziesz się nudzić, a skorzysta na tym również i Twoje zdrowie. 


5. Udaj się na seans do kina, z pewnością znajdziesz film, który Cię zainteresuje. Sprawdź, czy nie ma przypadkiem promocji na bilety - przecież nie warto przepłacać.

6.  Nie zapomnij o chwili na relaks - każdy takiej potrzebuje ;)
Czy Wy także staracie się spędzać swój wolny czas aktywnie? Co lubicie podczas niego robić?
 

30 komentarzy:

  1. Miałam tyle planów na ferie, ale niestety choruję. Może drugi tydzień będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post !
    maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że nie powinno się cały wolny czas spędzać w domu przed komputerem.
    Ja najbardziej chyba jeździć np. na lodowisko z przyjaciółmi.
    Możemy się spotkać, porozmawiać, rozerwać i poćwiczyć jadę na łyżwach :D
    Masz czarujące oczy, można się w nich rozpłynąć <3
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podczas feri,śpię! :D
    obs za obs? daj znac na blogu:)
    http://klaudiake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Nie lubię marnować czasu, choć raz na jakiś czas warto dać sobie trochę luzu i pobyczyć się w łóżku, odpoczywając od wszystkiego, co nas otacza : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, ja w wolnym czasie robię to co kocham robić. Świetnie jest też wziąć gorącą herbatę, wsunąć się pod koc i poczytać swoją ulubioną książkę. Świetne pomysły! Super blog! Ja już obserwuję.
    Pozdrawiam zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rady, problem w tym, żeby się w tym lenistwie nie zatracić, bo czasu się nie cofnie
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem aktywna ! pływam wygrałam zawody ! , jeżdżę konno ! gram w ręczną ! <3 praktycznie codziennie ciągle jestem na nogach jedynie gdy przychodzi 16/17 to mogła bym spać do rana ! <3 lub weekend <3
    ciekawy post <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczne włosy :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja różnie spędzam czas. Zależy od tego na co mam ochotę. Czasem nie chce mi się wychodzić, więc po prostu siedzę sobie w domu i nic nie robię, w końcu to też jakaś forma spędzania czasu. Sporo też zależy od tego gdzie mieszkamy, w dużym mieście jest więcej sposobów na wolny czas.
    Pozdrawiam! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i przesliczne zdjęcia!
    Zapraszam:
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż.. Czas trzeba marnować z głową! śliczne zdjęcia ^^
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię czasem trochę 'pomarnować czas', po prostu odpoczywając czy robiąc coś mało rozsądnego :) Potem mam więcej energii na pożyteczne sprawy!

    N A T F O R A R T

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, pomogłaś mi tym postem! Teraz już zmotywowana to zmiany swoich przyzwyczajeń marnowania czasu musze zebrać wszystkie siły i zrobić tak jak proponujesz! Trzymaj kciuki aby mi się udało ;)

    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny wyglad bloga i tez zdjiecia

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, masz super bloga.
    klikniesz u mnie w linki >CHOIES<
    http://faszyngirl.blogspot.com/2015/02/ogromne-promocje.html

    Jak klikniesz napisz komentarz to cię za to zaobserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety przesiaduję na internecie i to dość sporo czasu. Bardzo dobre rady i w ogóle super post :) I oczywiście śliczne zdjęcia, masz niesamowicie piękne włosy (uśmiech też! :) )

    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się bardzo staram, mimo mojej złamanej nogi;)
    bardzo schludny, klimatyczny blog, obserwuję;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Żeby nie marnować czasu, poświęcam go na moje pasje m.in blogowanie :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam rysować, ćwiczyć :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post . Super blog. + obserwuję . :)
    Pozdrawiam :)
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sie staram spełniać w siatkówce. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez niej. Chciałabym z nią związać swoją przyszłość. A dostanie do reprezentacji to .... słów mi brakuje. *.*

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety dosyć często nie realizuję swoich planów ;/
    Świetne pomysły na zajęcia w ferie, szkoda, że moje dobiegają już końca.

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się :) nie marnuję ferii, nie zamierzam. Jednak czasem chwila na relax sie przyda na pewno :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chyba należę do tych leniwców i internetowych zamulaczy :o ale część ferii spędziłam bardzo aktywnie :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity blog. Trzymaj się.
    Zapraszam na mojego
    http://xpaperheroesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja chciałabym swój wolny czas spędzać jak najbardziej aktywnie, jednak nie zawsze mi to wychodzi. Niestety. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia. Wiem, że nie wymieniasz się obs, ale może mój blog ci się spodoba i go zaobserwujesz,wtedy mnie o tym powiadom a zrobie to samo z twoim. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja staram się spędzać aktywnie swój wolny czasu :) zdjęcia cudowne a blog bardzo ładny :)

    zapraszam na mój blog i zachęcam do obserwowania :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥