So busy

Witajcie, jak pewnie nietrudno się domyślić czytając widniejący powyżej tytuł wpisu, jestem ostatnio dosyć zajęta i mam niewiele czasu dla siebie, a 'winowajcą', jeśli można to tak określić, jest zbliżający się nieubłaganie konkurs matematyczny. Zakładam, że przynajmniej część z Was, należąca raczej do 'antyfanów' tego przedmiotu, jest zdania, iż to nauka nie posiadająca sensu i najzwyczajniej w świecie nudna, jednak ja odnajduję się w pewnym stopniu w świecie obliczeń oraz logicznego myślenia i rozwiązywanie ciekawych zadań potrafi sprawiać mi przyjemność. Gorzej, gdy po poświęceniu godziny albo nawet większej ilości czasu, efektów w postaci wyniku nie ma, to potrafi nieźle zdenerwować... W każdym razie mam nieodparte wrażenie, że niedługo pierwiastki i potęgi będą mi się chyba śniły po nocach (a już mi się to raz zdarzyło!). Oby jakoś dotrwać do czwartku i będzie już 'po wszystkim', może wtedy uda mi się trochę zrelaksować, chociaż zgaduję, że oczekiwanie na wyniki będzie o wiele bardziej stresujące niż samo wypełnianie testu, sama nie wiem, jak moja psychika to zniesie... Kto by pomyślał, że matematyka może być aż tak niebezpieczna! Mam nadzieję, że konkurs nie okaże się trudny i włożony w naukę wysiłek się opłaci, ale zawsze jest jeszcze szansa za rok i tym w razie niepowodzenia będę starała się pocieszać, jednak przecież trzeba być dobrej myśli, więc staram się już na wstępie nie tworzyć żadnych czarnych scenariuszy, co niestety dość często mi się zdarza. 



A co poza tym? Ostatnio pogoda co raz rzadziej robi mi na złość i często na niebie gości słońce, a to od razu sprawia, że każdy poranek staje się zdecydowanie lepszy. Jak dla mnie zima mogłaby już nie wracać, bo taka wiosenna aura jest dużo przyjemniejsza i sprawia, że aż chce się rano wstać, by wyjrzeć za okno i popatrzeć na ten piękny, budzący się do życia świat.



W najbliższym czasie planuję pokazać Wam moje 'zdobycze lutego', czyli rzeczy, z których zakupu jestem bardzo zadowolona, a w ubiegłym miesiącu było takich wyjątkowo dużo. Należę raczej do oszczędnych osób, więc gdy Magda kupuje sporo różności, to wiedzcie, że coś musi się dziać... 



Sweterek-Cropp Town/ Czapka-H&M

A co powiecie na wiosenne DIY? Macie ochotę zrobić ze mną jakieś ładne ozdoby do pokoju, by trochę ozdobić swoje wnętrza wraz z nadchodzącą nową porą roku?

56 komentarzy:

  1. Łooo! Podziwiam za konkurs matematyczny :D Trzymam kciuki ♥
    Zgadzam się! Niech ta zima już nie wraca ;-; DIY chętnie zobaczę :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać notki o tym co kupiłaś w lutym :)
    a wiosenne DIY to świetny pomysł! :)

    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo zrób notkę co kupiłaś, bardzo lubię takie posty :)
    Na DIY też czekam:D
    Piękne zdjęcia, jak zawsze!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;D
    a ja tam nawet matmę lubię, ale tylko wtedy gdy rozumiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :D, obyś jak najlepiej napisała ten konkurs, ja nawet lubię matematykę i muszę się pochwalić, że udało mi się w zeszłym roku wygrać jeden z konkursów matematycznych ^^
    powodzenia
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię matematykę :D
    Trzymam za ciebie kciuki że dobrze ci pojdzie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja matematykę lubię tak w połowie .. jeszcze zależy jak nauczyciel podchodzi do nauczania ...



    Zapraszam do siebie http://oliwkaaja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włoski!! Życzę powodzenia na konkursie, pochwal się później jak Ci poszło :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę DIY! ♥

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój Blog - klik!
    Mogę Cię jeszcze prosić o poklikanie w baner na moim blogu (pasek boczny), bardzo mi na tym zależy, z góry dziękuje :3

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w konkursie :D ja chyba nie dałabym rady
    oj jak dla mnie niestety wiosenna pogoda ma też swoje wady, bo rzadziej chce mi się uczyć :/
    wiosenne DIY jak najbardziej!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na konkursie :) Ja również lubię matematykę .
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w konkursie! Trzymam kciuki!
    Świetne zdjęcia - jak zawsze!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na konkursie :) czekam na DIY :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. W gimnazjum strasznie lubiłam matmę ale w liceum nauczycielke mam tragiczną wiec jak na razie matma u mnie leży
    :(
    Zrób koniecznie post z jakimś DIY i powodzenia na konkursie! :)

    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię, ja nie jestem orłem z matematyki, że tak delikatnie to ujmę. Zazwyczaj kiedy zrobię zadanie wychodzi mi wynik 394892, 58934, a w odpowiedzi jest 1,2 lub 3. Życzę Ci powodzenia i nie stresuj się, co ma być to będzie.
    Jestem jak najbardziej za jeśli chodzi o DIY. Chcę wypędzić z mojego pokoju ponury klimat zimowy, czekam! :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com
    + jeśli będą wyniki to daj znać jak Ci poszło, jeszcze raz ściskam kciuki i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czapka super pasuje ci do włosów! A pomysł na wiosenne DIY jest bardzo dobry :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam jak rano świeci słońce :)
    Śliczna czapka :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak najbardziej DIY to świetny pomysł! :))
    piękne zdjęcia, chciałabym być taka fotogeniczna! :)
    MÓJ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie matematyka to czarna magia :D Ale życzę powodzenia w konkursie i żebyś się tak nie stresowała :) Piękne zdjęcia ♥ Spodobał mi się twój blog, więc obserwuję.
    Pozdrawiam ! :*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia na konkursie!
    ja nie jestem raczej "fanką" tego przedmiotu :/

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę szczęścia, ja nie mam zbyt wielu problemów z matmą, ale niezbyt się nią pałam. :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli ktoś mi dobrze wyłoży teorie a matematyce to też ją bardzo lubię :) Niestety mam słabą nauczycielkę.

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Konkurs matematyczny? A może to jest 'Kangur'? Też biorę niedługo udział w konkursie matematycznym. :)

    Zapraszam na konkurs! :)
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem w tej grupie co ty, uwielbiam logiczne myślenie i szukanie rozwiązań w zadaniach. Trzymam za Ciebie kciuki w konkursie! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci, że jesteś bardzo dobra z matematyki, ja wręcz przeciwnie. Nie rozumiem kompletnie nic :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, blog, zdjęcia .. wszystko mi się podoba więc obserwuję !! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki:*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki co do konkursu! Piękne zdjęcia i bardzo ładna czapka. Szukałam jej, a okazało się, że jest w H&M :) wiosenne DIY jak najbardziej!
    Ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję! ♥
    Zapraszam do mnie [♥KLIK♥]

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna czapka :)!

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia :**
    Obserwuje!
    Zapraszam ; http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też jestem ostatnio ciągle zajęta;/ cudne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach! Może obs/obs?

    ♥►Najnowszy post◄♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna czapka *-*
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam, że startujesz w konkursie matematycznym, ja niestety jestem ogromną łamagą z tego przedmiotu:/ Prześliczne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam ten ból :) mam rozszerzoną matematykę, którą lubię ale czasem doprowadza mnie do szału i takiego stresu, że mam ochotę wszystko wyrzucić za okno, a oczekiwanie to najgorsza katorga która ktoś mógł wymyślić, szczególnie jeśli nauka kosztowała nas dużo czasu i wysiłku :) świetne zdjęcia ;)

    Zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja czasami naprawdę lubię matematykę :) Gorzej jak mamy taki temat, że kompletnie nic nie ogarniam i choćbym nie wiem jak się starała, to i tak nie ma tego efektów. Chociaż muszę przyznać, że zdecydowanie częściej mam coś takiego z fizyką.

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna czapka, takiej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Możemy prosić o poklikanie? KONKURS! :) Robimy nawet design! Post promujący! Dodanie do ulubionych! Wszytsko! Tylko poklikaj i wex udział! :)
    ♣Stayin Strong♣ CHOIES-KONKURS[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia na konkursie! :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zycze powodzenia! Btw sliczna czapka

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja należę do antyfanów matmy :P śliczne zdjęcia! , a co do pogody to u mnie ranki są cudowne, a po południu pada ;/

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uwielbiałabym matematykę, gdybym miała innego nauczyciela... :D
    Prześliczne zdjęcia! Ta czapka jest boska :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja matematyki nie lubię ale pan od matmy uważa inaczej niż ja i cały czas ląduje przy tablicy :(
    Takie DIY chętnie bym zobaczyła mimo że mam dwie lewe ręce:)
    Eh zastanawiam się nad obserwacją, ale na razie lecę poczytać inne posty :-*
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. DIY jak najbardziej ! :) Cudowne zdjęcia


    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Ci powodzenia na tym konkursie matematycznym :) Bardzo ładne zdjęcia, masz przeuroczą twarz, naprawdę!
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Matematyka wcale nie jest taka zła, czasami przecież trzeba "włączyć" te szare komórki, haha. Powodzenia w konkursie :)
    Z chęcią zobaczę u Ciebie posty DIY i ulubieńcy lutego :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥