Photo Throwback #3 It's too cold outside...

Oj nawet nie wiecie, jak bardzo marzą mi się teraz długie, upalne wakacje. Brakuje mi słońca, tego,  które sprawia, że każda chwila staje się weselsza i daje energię do życia, bo chyba każdy przyzna, iż jego dzień wygląda zdecydowanie lepiej, gdy zaraz po otwarciu oczu o poranku dostrzeże promienie światła wpadające do pomieszczenia, a nie panującą ciemność i przygnębiające, zapełnione szarymi chmurami niebo. Tak bardzo chciałabym móc schować kurtki, czapki oraz szaliki głęboko do szafy i móc wyjść na zewnątrz nie spędzając uprzednio dziesięciu minut na upodabnianiu się do eskimosa... Nie mówiąc już o skostniałych dłoniach po powrocie i niewyobrażalnej chęci sięgnięcia po kubek gorącej herbaty. No cóż, wielbicielką zimy nie jestem, jednak czy mogę zrobić coś innego, niż po prostu czekać nadejścia upragnionych wakacji lub chociaż odrobinę wyższej temperatury na termometrze? Niestety nie, ale aby jakoś umilić ten zimowy czas, znalazłam w swoich 'archiwach' porcję niepublikowanych do tej pory zdjęć, które przynajmniej w moim przypadku pozwalają na chwilę oderwać się od tej mroźnej codzienności i uciec myślami w świat wspomnień, ciepłych i słonecznych wspomnień... Powspominacie zatem ze mną?


  







Co myślicie o zdjęciach? Również brakuje Wam słońca i ciepłych dni?

46 komentarzy:

  1. Ja rownież chce słońce, bedzie mozna robić ładne zdjęcia :)..
    Najbardziej podoba mi sie drugie, bardzo ładna kolorystyka i światło! Brawo :)
    Http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu nadejdzie chociaż wiosna! Już nie mówię o upalnym lecie. ;-;
    Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie mogę doczekać się wakacji. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia ;)))
    A zazdroszczę ze masz tak taj ładnie ;3
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, ja wolę zimę ;) chyba dlatego że ostatnio śniegu jest bardzoo mało

    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na ciepłe dni,ponieważ przebywając tydzień w Egipcie, w miesiącu styczeń jest bardzo przyjemnie...niestety powrót byl bardzo bolesny zważywszy na temperaturę w Polsce.Jednym słowem tęsknię za długimi i ciepłymi dniami.

    gitara-mają.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne :) WOW obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcia. Są śliczne !!!

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, gorąca herbata to zdecydowany plus powrotów do domu. ;)
    Cudowne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten klimat, taki jesienny... a jesień to moja ulubiona pora roku!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia ♥ Mi również bardzo brakuje wakacji i słońca;(
    Pozdrawiam:) :) :)

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odliczam sekundy do wiosny. Też bardzo brakuje mi tego słońca od razu się lepiej czuję i mam chęci do życia.
    idreamonlyaboutmusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te zdjęcia :) Też nie przepadam za zimą i czekam z niecierpliwością na wiosne :)
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjecia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się drugie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zdjęcia!! <3
    wiktoriamyworld.blogspot.com

    -Tori

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! *.* Ja już nie mogę się doczekać ciepłego słoneczka.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to drugie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne zdjęcia, naprawdę :)
    niestety ja również mogę sobie tylko umilać czas zimowy, również czekam na upragnione wakacje
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo miło i ciekawie tu u ciebie i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, jak z tumblra;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia!
    Obs za obs?
    Jak tak to zacznij i napisz u mnie ;)
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, widać że masz talent do tego ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Aż czuć że jest cieplej hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi również bardzo brakuje tych ciepłych, słonecznych dni :). Cudowny post i przepiękne zdjęcia ♥.
    P.S. Przyznałam Ci nominację do Liebster Blog Award, za to, że tak wspaniale prowadzisz bloga :). Informacje są u mnie na blogu oraz wysłałam Ci je jeszcze na pocztę :3. Serdecznie zapraszam do zabawy! Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne są te powyższe zdjęcia! Masz talent!<3
    Dodaję Twój blog do obserwacji, i zapraszam do mnie. Każdy komentarz czy obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak! Bardzo mi brakuje takich dni i chciałabym już lato :c Mogę się pocieszyć tym, że jak na luty i tak jest bardzo cieplutko i wiosna jest tuż tuż :D
    wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne zdjecia, też brakuje mi słońca :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, bardzo dobrze zrobione. Jeszcze chwila i będziemy się wygrzewać w słońcu :)
    itsmeolech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Również chciałabym już te cieplejsze dni, jednak wiza upałów i temperatur sięgających blisko 30 stopni mnie przeraża ;____; Jestem osobą, które źle się wtedy czuje i zazwyczaj umieram w męczarniach piekielnych :P
    A fotografie bardzo ładne, z jakiego aparatu korzystasz? : 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już też marzę o lecie :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Najchętniej przeniosłabym się gdzieś, gdzie teraz panuje 30-stopniowy upał. Natomiast nie narzekam, bo aktualnie w moim mieście panuje bardziej wiosna, niż zima. Dniami jest bardzo słonecznie i ciepło, dlatego korzystam z tych chwil, czekając na pełnoprawną wiosnę! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak samo, nienawidzę zimy, najchętniej nie wychylałabym nosa zza progu drzwi i owinęła się grubym kocykiem z kubkiem gorącego kakao.
    A zdjęcia naprawdę magiczne, przepiękne, teraz jeszcze bardziej chcę wiosny :D

    Pozdrawiam, Karolina! + świetny blog i szata graficzna+ obserwuję :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, może coś Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz, bądź obserwację (tylko jeśli blog przypadnie ci oczywiście do gustu) ;)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. "Its too cold outside..." zawsze kojarzy mi się z piosenką Ed'a <3
    Mmm, ja też już chciałabym lato!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielbicielka zimy tez nie jestem ale mimo wszytko bez niej byłoby nudno :D
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasem i mi brakuje słońca. Ale kocham każdą porę roku i jej uroki. :)
    Świetny z Ciebie fotograf. To się nazywa talent. :)
    Zachęciłaś mnie do pisania dłuższych postów skupiających się bardziej na przemyśleniach, a nie wydarzeniach. Dało mi to świetną lekcje, gdyż wypróbowałam dzisiaj tej metody i jestem zadowolona z blogowych efektów. :)
    http://rosalie-roosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi też brakuje długiego wylegiwania się na słońcu, najlepiej na plaży. Ah...
    Zima wprowadza mnie w taki zły humor, że wieczory zamiast spędzać z przyjaciółmi to wybieram kolejną listę filmów.
    Jestem pod wrażeniem zdjęć, masz talent. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com - będzie mi miło, gdybyś znalazła chwilę na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcia cudowne ;) ! Już nie mogę się doczekać cieplejszych dni ;-)

    OdpowiedzUsuń

  39. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!

    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam te robione na makro :)
    Z jakiego aparatu i obiektywu korzystasz jeżeli można wiedzieć? Jeśli to nie problem odpowiedz u mnie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny post <3
    zapraszam do mnie ;) http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie cudowne zdjęcia, w cudownych barwach :) Mi tak jak Tobie brakuje słońca :c

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥