Choices, chances, changes

Witajcie moi kochani czytelnicy! Dziś piszę już do Was nie jako czternastolatka, a już jako piętnastolatka, bowiem właśnie piętnastego lutego, tylko kilkanaście lat temu, przyszłam na ten świat. To niby tylko taka drobna zmiana jednej cyferki, jednak fakt, że do pełnoletności zostały mi tylko trzy lata jest dość dziwnym uczuciem i muszę przyznać, że zupełnie nie wyobrażam sobie siebie jako osoby dorosłej. Stojąc tu, w miejscu do którego doszłam przez te 15 lat swojego dotychczasowego życia, stwierdzam, iż brakuje mi tych beztroskich lat dziecięcych, gdy czas płynął tak powoli i wystarczało go na wszystko, co tylko jako taki maluch zapragnęło się zrobić, a jedynym problemem był brak nowej, reklamowanej właśnie w telewizji, lalki.


Budowanie 'namiotów' pod stołem, zabawa w szkołę czy dom... Zdaje się, że to wszystko wydarzyło się tak niedawno, jednak od tamtej pory minęło 'aż' dziesięć lat... Z każdym dniem stajemy się starsi, mądrzejsi o nowe doświadczenia i codziennie tworzymy wiele fantastycznych, barwnych wspomnień, o których przynajmniej ja nie chcę nigdy zapomnieć, bo nasze obecne życie, wraz z przemijającym czasem, co raz mniej przypomina to dziecięce, spokojne i pozbawione wszelakich trosk. Wydarzenia, które miały miejsce w przeszłości, już nie wrócą, więc trzeba dobrze przeżywać i zapamiętywać każdą chwilę, by za te kolejne piętnaście lat, móc miło wspominać czas, który już bezpowrotnie przeminął. 


Mimo tej drobnej zmiany, nadal czuję się chyba tak samo, no może odrobinkę doroślej, bo przecież kolejny rok mam za sobą, a tak dobrze pamiętam jeszcze poprzednie przyjęcie urodzinowe i wpis na blogu, który ukazał się dokładnie 15.02, tylko, że 2014 roku... Swoje urodziny obchodzę w tym roku w gronie rodzinnym i mam nadzieję, że miło spędzę czas z zaproszonymi gośćmi i będę pozytywnie wspominać dzisiejszy dzień, powoli zatem żegnam się już z Wami, bo do przygotowania jest jeszcze mnóstwo rzeczy, a czas przecież nieustannie ucieka...



Sweterek - Reserved, Top - Bershka, Bransoletka - Sinsay, Choker - Doris

Czy Wam także zaczyna brakować tych dziecięcych, beztroskich lat? Również macie wrażenie, iż z każdą chwilą czas mija co raz szybciej i szybciej?

43 komentarze:

  1. Oj tak mi brakuje tego wszystkiego tych zabaw tego braku nauki <3
    Super post i śliczne zdjęcia <3
    Poklikałabyś w linki u mnie? :) To dla mnie bardzo ważne :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ! zdecydowanie czasem wróciłabym do zabaw z przedszkola :))) lecz teraz pozostaje mi tylko nauka ;;)
    Wspaniały post <3
    piękne zdjęcia <33
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetna urodę.W lato zrobiłam sobie choker necklace, uważam, że sa piękne.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty piękna! A post jest cudny zawsze mi brakuje ty dziecięcych lat chociaż mam tylko 13 lat. Wspólna obserwacja? Mój blog http://isabelfashions1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi brakuje dzieciństwa:) Wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. oj brakuje mi dzieciństwa czasami :) najlepszego !

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, 15 lat.. :D Wszystkiego dobrego! ;)
    Ja zawsze zsuwałam dwie pufy i tam sobie budowałam namiot, a w szkolę nigdy nie lubiłam się bawić, bo z mamą, tkóra w realnym życiu jest nauczycielka, to juz nie taka frajda XD
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten naszyjnik jest super, gdzie można go kupić? :)

    obserwuję liczę na rewanż :)
    zostawisz po sobie mały ślad u mnie na blogu?
    wantbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoją 15 bede miała dopiero w maju
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość nastolatków pragnie zostać dorosłymi, żeby.. No właśnie, po co? Żeby móc pełnoprawnie pić alkohol i palić papierosy? Życie "dorosłego" jednak nie jest takie różowe jak im się wydaję. Ja, mając dopiero te 22 lata, z chęcią wróciłabym do czasów szkolnych, kiedy największym problemem był sprawdzian z polskiego bądź jedynka z fizyki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba nie chciałabym wrócić do dzieciństwa :)
    Wszystkiego, co najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń!
    O tak, jak nie było reklamy najnowszej lalki to był to ogromny problem :D
    Pozdrawiam cieplutko :* szczęśliwej piętnastki
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie tak... ja tak sobie myśle, że przecież niedawno się wyprowadzałam, że niedawno kończyłam podstawówkę... no a tak naprawdę dawno:)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też brakuje tego. Czemu nie można powrócić do beztroskich lat?
    thought garden - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam wrażenie że czas strasznie szybko mi ucieka i nie wiem co z tym zrobić :(



    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny choker *.*
    Też chciałabym być znowu dzieckiem . :)

    kari-blogg-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny choker i cudowny koczek :)
    co do zabaw z przedskzola to się zgadzam :D

    Zapraszam do mnie ¦klik¦ Liczę na komentarzyk ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podoba mi się Twoja koszula! <3 Ślicznie Ci w okularach! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny naszyjnik ! http://psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super notka ! Zapraszam : littleemmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, chociaż trochę się z tymi życzeniami spóźniłam.
    Ja bardzo tęsknie za czasem swojego dzieciństwa i chciałabym tam wrócić ale tak się nie da. To że w dowodzie ma się 18 lat to wcale nie znaczy być dorosłym. Dorosłości nabiera się przez lata a nie w ciągu jednego dnia

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia. Najlepszego z okazji urodzin :d :D http://zycie-jest-1.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Spelnienia marzeń śliczna:*
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat Sto lat :) Genialny post :) Ja mam 14 lat, ale już niedługo też dołączę do grona 15-latków :) Spoglądają na zdjęcia z profilu i zwróciłam uwagę na twój piękny nos :) Bardzo mi się podoba !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ ty jesteś ładna! no i wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna bransoletka :) Wszystkiego najlepszego! ;)

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze co zauważyłam czytając ten post to to, że bardzo dojrzale piszesz jak na piętnastolatkę, naprawdę wielki szacunek za to :) a co do dzieciństwa... to mi za dwa miesiące stuknie 19 lat i jestem coraz bardziej przerażona tym, że życie robi się coraz poważniejsze :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja 15 urodziny będę świętować w marcu,a Tobie życzę spełnienia wszystkich marzeń :) Świetne zdjęcia, podoba mi się twój styl :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, z każdym kolejnym rokiem czas mija coraz szybciej! :D
    ślicznie wyglądasz, super ci w tej fryzurce :3
    ja też skończę w tym roku 15 lat ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Więc wszystkiego najlepszego :) jak już skończysz 18 lat to szybko się do nich przyzwyczaisz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego dobrego :)
    Niestety, czas leci i nic z tym nie możemy robić ;c
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego!
    Jesteś bardzo ładna i masz uroczy sweterek :)
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczna bluzka :) spóźnione, ale szczere życzenia - wszystkiego dobrego! :)
    pozdrawiam, Paulyenn

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi bardzo brakuje. Zawsze gdy wróciłam z przedszkola albo ze szkoły wychodziłam sobie na dwór i nie martwiłam się lekcjami, a teraz muszę siedzieć kilka godzin, żeby wszystko zrobić :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ślicznie wyglądasz :o
    Ja kiedyś nie martwiłam się jak wyglądam, co jem, ile mam nauki, a teraz wszystko się stało trochę trudniejsze, ale myślę, że zawsze na wszystko jest pora. ;) Ty masz jeszcze 3 lata, a ja 18 kończę już za rok :D <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione wszystkiego najlepszego :D Mi tez brakuje tych dziecięcych lat :c Tak bardzo chcę, żeby czas się zatrzymał i nie biegł aż tak szybko, ech :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz!!! Cudne zdjęcia :)
    nataliafbl.blogspot.com. (PS. szukam osoby, która zrobi mi design bloga)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłaś z tym postem,nie powiem...chyba każdy ma tak,że chciałaby wrócić do czasów dzieciństwa również przez problemy z życia codziennego bo oczywiście jako maluchy ich nie odczuwaliśmy :)
    MÓJ BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :)
    Ja 15 urodziny miałam 10 lutego :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥