January is over

Styczeń dobiegł końca. Można powiedzieć, że wraz z początkiem lutego, rok 2015 rozpoczyna się na dobre i chyba nadszedł już najwyższy czas, by przestać odruchowo pisać '2014' w dacie... Ten miesiąc mogę jak najbardziej zaliczyć do udanych. Pierwszy tydzień ferii mam już za sobą i minął on w bardzo przyjemny sposób. Spotkałam się podczas niego z kilkoma osobami i spędziłam niezwykle miło czas, byłam także na zakupach i chociaż (z resztą jak zwykle...) nie kupiłam wiele, to i tak jestem z nich zadowolona. Niestety luty rozpoczęłam chorobą, która mnie w ostatnich dniach dopadła, jednak wierzę, że uda mi się ją szybko pokonać i wykorzystać ten pozostały tydzień wolnego inaczej, niż tylko leżąc w łóżku z kubkiem ciepłej herbaty oraz słuchawkami na uszach i 'umierając' z bólu głowy. 


W niedzielę, czyli dokładnie pierwszego dnia tego miesiąca stało się coś, czego muszę przyznać, że nie spodziewałam się zupełnie, a mianowicie na moim blogu, pod napisem 'obserwatorzy', pojawiła się magiczna, okrągła liczba 100. Nawet nie wyobrażacie sobie radości na mojej twarzy, gdy to dostrzegłam. Udało mi się nawet zapomnieć o złym samopoczuciu i miałam ochotę dosłownie skakać ze szczęścia, więc sami widzicie, w jak pozytywny sposób na mnie działacie ;). Pragnę podziękować każdemu z moich czytelników za to, że zdecydował się przycisnąć 'obserwuj', sprawiając mi tym samym wielką przyjemność i wywołując ogromny uśmiech. W związku z tym, aby pokazać jak bardzo mi na was zależy, postanowiłam wprowadzić na blogu kilka zmian. Część z nich będzie tylko kosmetycznymi poprawkami, jednak szykuję dla Was także coś odrobinę większego i poważniejszego, ale niestety musicie na razie uzbroić się w cierpliwość, bo wymaga to ode mnie jeszcze trochę pracy, jednak wierzę, że efekty zadowolą zarówno mnie, jak i przede wszystkim moich kochanych czytelników, bez których to wszystko nie byłoby możliwe. Jesteście ciekawi, co to takiego?




 T-shirt - Vero Moda


A Jak Wam minął styczeń? Rozpoczęliście, zakończyliście, a może wciąż czekacie na ferie?

64 komentarze:

  1. Masz śliczny kolor oczu! I włosy takie długie ;) Myślałaś może o ombre?

    Mój blog soo---creative.blogspot.com toleruje obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setki obserwatorów :) Styczeń źle wspominam. Leżałam ciągle chora w łóżku :(
    Śliczne zdjęcia :* Jakie masz dłuugie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D masz śliczne włosy <3
    +obserwuję
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obserwatorów! Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna. :) Mi styczeń również minął dobrze, pewnie dlatego, że miałam urodziny, haha :D Ja ferie zaczęłam dopiero wczoraj. ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje obserwatorow :* śliczne zdjecia! ♥
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka! :) Ja dopiero zaczęłam ferie. :)

    Zapraszam do mnie! :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło czytało się tego posta ♥ Czekam na kolejne!

    U mnie konkurs do wygrania bon do sheinside!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie teraz mam ferie :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zasłużyłaś na tylu obserwatorów! Nie mogę doczekać się planowanej przez Ciebie niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasłużyłaś na tylu obserwatorów, gratuluję okrągłej setki! No i troszkę Ci zazdroszczę, hehe... ;D Życzę powrotu do zdrowia, byś mogła cieszyć się tym drugim tygodniem ferii :)
    Zapraszam do mnie na nowy post i dziękuję za poprzedni komentarz ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tylu obserwatorów! Oby tak dalej!
    Masz cudne oczy *.*

    Mój blog! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie zaczęłam ferie i jestem pozytywnie naładowana energią. Gratuluję jeszcze przekroczenia 100 obserwatorów!
    Pozdrawiam ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post <3 miło mi się czytało jak inne twoje posty <# masz przepiękne włosy <3
    pozdrawiam <3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :) Ja właśnie zaczęłam ferie. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero ferie zaczne 14 lutego.

    ------------------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się ferie niestety skończyły :(
    Prześliczna jesteś;o
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już po feriach niestety..
    http://nicoleleey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już po feriach :/ Masz takie śliczne włosy <3 Życzę jeszcze więcej obserwatorów no i oczywiście właśnie dołączyłam do ich grona. Świetny blog!

    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo ładna :)
    u mnie ferie zaczęły się wczoraj :D
    Zapraszam ---> http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi ferie dobiegły końca, i z tego się nie cięszę i musiałam powrócić do swojej szkolnej rutyny. I tak będzie aż do kwietnia na przerwę wielkanocną ehh. Ja również cieszę się z każdego zobytego obserwatora i sprawia mi to ogromną przyjemność :)
    obserwuje
    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowiej i gratuluje 100 obserwatorów :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję setki:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje, świetna bluzka :))
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje stu obserwatorów :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję 100 :D! Też chciała bym tylu mieć...;).
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi styczeń minął baaardzo szybko, nawet nie wiem kiedy! Ja jestem dopiero przed feriami i nie mogę się ich już doczekać :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś śliczna, super blog ;)
    zapraszam do mnie, pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  29. oo jakie piekne zdjecia!!:) a notke sie przyjemnie czyta:)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany w notce? to ważne bardzo dla mnie!:) Prooszę pięknie, to tylko parę sekund :) ---> Kliknij,notka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://kolorowaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. życzę zdrówka!

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo ładna :)
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo ciekawą urodę, ślicznie wychodzisz na zdjęciach :) Ja zaczęłam dopiero moje ferie, mam nadzieję, że dobrze je wykorzystam.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi styczeń minął niesamowicie szybko i właśnie zaczęłam ferie. Masz cudowne oczy, śliczne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję takiej ilości obserwatorów.
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz piękne włosy kochana, co z nimi robisz? :))

    U mnie konkurs zapraszam :*
    bonjourkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję tylu obserwatorów, pamiętam jak sama cieszyłam się ze swojej pierwszej setki haha :D Mam nadzieję, że choroba szybko Ci przejdzie :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz przepiękne włosy <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje okrągłej liczby na blogu i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja , akurat zaczęłam ferie : ) . Też jestem chora : ( . Śliczne zdjęcia , czekam na kolejny post .
    + Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ferie rozpoczęłam trzy dni temu. Niestety na razie nie zapowiadają się one dobrze, ponieważ leżę w łóżku z anginą :c. Teraz tylko czekam na powrót do zdrowia i choć w małym stopniu wykorzystanie wolnego :).
    Styczeń minął mi bardzo szybko i ciekawie :3.
    Świetny post i naprawdę wspaniały blog ♥. Jesteś prześliczna *.* Obserwuję i pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja jestem ogromną zakupoholiczką, i trochę rzeczy nabyłam :D śliczna !!!
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jeszcze czekam na ferie. Śliczne zdjęcia, no i gratuluję tylu obserwatorów.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje ferie niestety dobiegają już końca ;/
    Świetne zdjęcia i wracaj do zdrowia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie wyglądasz <3
    Obserwuję i liczę na rewanż, bardzo mi zależy na twojej obserwacji <3
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. ładne zdjęcia :) ja idę do szkoły dopiero 16 lutego :))

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. sliczne zdjecia:)
    ja zaczelam ferie w tym tygodniu
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi się już skończyły niestety ferie ale cóż :(
    Śliczne zdjecia ;)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje tylu obserwacji:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia!
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://carmelovy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiem jak się czułaś, ja też potrafię nawet tańczyć z radości haha, kiedy zobaczę coś miłego na blogu :D
    Ja jestem bardzo ciekawa i może już się czegoś domyślam, ale chętnie poczekam bo ostatnio bardzo polubiłam ciebie i twojego bloga, więc nie żałuję, że zaobserwowałam :) :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Znam to uczucie, ja dzisiaj tak się czułam kiedy zobaczyłam że mam 200 obserwatorów :D
    Cudowne uczucie :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama też tak się wczoraj czułam! :)
    U mnie również pojawiło się 100 obserwatorów! :*

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. mi styczeń minął baardzo dziwnie :D też jestem za pierwszym tygodniem ferii ;) ślicznie wyglądasz :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję tylu obserwatorów :)
    Masz piękne oczy!
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne zdjęcia ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz ślicne włosy ;) Ja już po feriach ;(

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥