Photo Throwback #1: 'Falling in love with fall'

Mam w swoich zbiorach wiele niepublikowanych fotografii, więc zdecydowałam o stworzeniu serii wpisów, nazwanej prze mnie 'Photo Throwback', gdzie podzielę się tymi najciekawszymi.  Dziś zatem przychodzę do Was z pierwszym fotograficznym 'powrotem do przeszłości', czyli porcją niewidzianych wcześniej zdjęć. Te, które będziecie mogli zobaczyć poniżej zostały zrobione jesienią 2014 roku podczas wyjazdu z rodziną. Chociaż jesień nie należy do moich ulubionych pór roku, to muszę przyznać, że barwy, jakie przybierają podczas niej rośliny są wyjątkowe i mają w sobie ten magiczny urok, który wcale nie tak łatwo uchwycić na zdjęciach. Szczególnie teraz, gdy za oknem temperatura spadła do kilku stopni poniżej zera, takie ciepłe kolory podobają mi się najbardziej. Niestety ta wyjątkowo długa przerwa świąteczna już dobiega końca i powoli odchodzi świąteczna atmosfera, którą osobiście uwielbiam i trzeba na nowo powrócić do szarej i zimnej codzienności, więc myślę, że każdemu przyda się ją nieco ocieplić i wnieść do niej trochę tych jesiennych, ciepłych barw. Nie mam pojęcia, jak wstanę do szkoły o jutrzejszym poranku, bo mój organizm już zdążył przestawić się na tryb 'dłuższego snu', jednak jestem pewna, że nie tylko ja mam podobny problem. Ten wolny czas minął bardzo szybko, ale spędziłam go na robieniu rzeczy, które sprawiają mi przyjemność, więc nie żałuję ani chwili. Odwiedziła mnie również w ostatnich dniach pewna ważna osoba, na której przyjazd czekałam już od dawna i te chwile spędzone z nią były jednymi z lepszych, jakie ostatnio przeżyłam. Myślę, że ta osoba dobrze wie, że to właśnie o niej teraz piszę i pragnę ją pozdrowić i bardzo podziękować za wszystko, co dla mnie zrobiła. Życzę wszystkim spokojnego powrotu do szkolnej codzienności i mam nadzieję, że fotografie przypadną Wam do gustu. Zapraszam do oglądania :)










 Pojawiła się propozycja, abym napisała post, w którym zdradzę Wam trochę więcej o sobie, więc jeśli jest coś, czego chcielibyście się dowiedzieć o mojej osobie, zadawajcie mi pytania w komentarzach, a ja w jednym z kolejnym wpisów postaram się na nie odpowiedzieć.


11 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :)! Ja mam jeszcze jutro wolne ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia.Naprawdę :) Więcej takich na twoim blogu
    JA tez się bałam że nie wstanę do szkoły ale poradziłam sobie :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za zdjeciami natury, a te mnie urzekly :o

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3
    Jejku mogłabym na nie patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/coincidence-i-dont-think.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! Mają coś w sobie! Każde z osobna! ;)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥