Life doesn't get better by chances, it gets better by changes

Szukając ciekawych cytatów, co ostatnio bardzo lubię robić, znalazłam jeden, który zainspirował mnie do napisania tego posta. Patrząc na widniejący wyżej tytuł, nie trudno domyślić się, że zdecydowałam się podjąć tematykę zmian. Wraz z początkiem nowego roku często planujemy w jakiś sposób odmienić swoje dotychczasowe życie. Wiele osób spisuje swoje noworoczne postanowienia i ma nadzieję, że gdy spojrzy na utworzoną listę za 365 dni, będzie mogła z dumą stwierdzić, iż przynajmniej część rzeczy udało jej się zmienić i oczywiście chodzi tu o zmiany na lepsze. To, jak wiele ich będzie zależy głównie od ilości włożonego wysiłku i pracy, ale w wielu przypadkach niezbędna okazuje się pomoc i wsparcie najbliższych.

Czym właściwie wywołana jest potrzeba zmian? Moim zdaniem odczuwamy ją wtedy, gdy zaczyna nam przeszkadzać monotonność codziennego życia, a wraz z dobiegającym końca rokiem, często wyciągamy takie wnioski patrząc na niego i to, co się w nim wydarzyło z perspektywy czasu. Koniec grudnia jest chyba u większości z nas czasem takich właśnie rozważań, podsumowań i stawiania celów na nadchodzący rok. Kolejne 365 dni to czas, który z pewnością przyniesie wiele szans na nadanie naszemu życiu koloru i sprawienie, że za rok będziemy uznać ten czas za wykorzystany w stu procentach. Trzeba jednak podkreślić, że szansa to za mało, bo to nie szanse, które dostajemy czynią życie lepszym, a zmiany jakie dzięki nim dokonamy. Pamiętajmy zatem, by starać się wykorzystać każdą z nich i nie pozwolić, aby strach przed nieznanym nas powstrzymał, bo dużo gorszy od niego może być żal, powodowany przez to, że wciąż stoimy w miejscu, gdy mogliśmy w tej chwili być już dużo dalej.


 




Witam Was w nowym roku i mam nadzieję, że zarówno dla Was, jak i dla mnie okaże się on rokiem lepszym, pełnym sukcesów i niesamowitych wspomnień. Oby udało nam się wykorzystać go jak najlepiej i dostrzegać w nim same pozytywy. Mam nadzieję, że wszyscy świetnie bawiliście się w sylwestrową noc i miło spędziliście czas w gronie rodziny czy przyjaciół.

Czy macie jakieś noworoczne postanowienia? Czy są takie, które w ciągu ubiegłego roku udało Wam się zrealizować?

18 komentarzy:

  1. Moje postanowienie noworoczne to z pewnością byc jeszcze bardziej zorganizowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia ! ♥ Moim postanowieniem jest to ,aby zacząć regularnie ćwiczyć i zdrowiej się odżywiać bo pod koniec 2014 troszkę to zaniedbałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia:) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam postanowień, cudowne zdjecia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku <3
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! ja na razie nie mam postanowień;) obserwuję;3
    szczęśliwego nowego roku! :)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje noworoczne postawienie jest banalne , lecz trudne . Chcę żyć w spokoju i ciszy . Brzmi to jak bym miała depresje :DD .
    Świetny post i zdjęcia . :))
    co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)) - Jak coś ja już obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny klimat!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, klimatyczne zdjęcia :) Masz śliczny design bloga ♥
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ja mam kilka postanowień


    Pozdrawiam~Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta sówka! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą, zmiany w naszym życiu są bardzo potrzebne, to dzięki nim coś się dzieje.
    Ja w tym roku listy postanowień nie tworzyłam, ale jest parę rzeczy, które w tym roku chciałabym zrealizować.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bardzo fajnie prowadzisz bloga *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia! *.*
    Jestem tu po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni. :)
    Dodaję się do obserwatorów. xx
    Victoriaa Blog - Klik! xx

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥