Add some colour to your life

Witajcie kochani, dawno nie było tu wpisu o tym, co aktualnie się u mnie dzieje, czyli krócej mówiąc o codzienności, dlatego dziś postanowiłam to zmienić i napisać o tym nieco więcej. Pierwsze dni nauki po tej trwającej prawie trzy tygodnie przerwie mam już za sobą i chociaż powrót do szkoły nie należał do rzeczy łatwych, a tym bardziej przyjemnych, to minęły one całkiem dobrze. O dziwo udało mi się zwlec z łóżka w środowy poranek bez większych problemów! Do wystawienia ocen pozostało już niewiele czasu, stąd nauczyciele nie odpuszczają i nauki nie brakuje, ale pocieszam się tym, że za dwa tygodnie znów będzie czas, by trochę odpocząć i ta myśl sprawia, że wszystko staje się odrobinę łatwiejsze. Teraz, podczas każdego weekend'u staram się najpierw zająć lekcjami i obowiązkami, tak, by jak najwięcej czasu mieć potem dla siebie i nie musieć się martwić nieodrobionym zadaniem, czy nadchodzącym trudnym testem albo bałaganem w pokoju. Moim problemem odkąd pamiętam było utrzymanie porządku, ale teraz pracuję nad moim 'bałaganiarskim' charakterem i staram się odkładać wszystko na swoje miejsce, aby utrzymać moje otoczenie w czystości, bo wtedy czuję się w nim zdecydowanie lepiej i bardziej komfortowo. Muszę przyznać, że nieodkładanie wszystkiego na ostatnią chwilę pozwala zaoszczędzić sporo czasu i jest to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów, by o niczym nie zapomnieć i zrobić wszystko, co należy w wyznaczonym sobie czasie. Żałuję, że nie wpadłam na to wcześniej, ale jak mawiają: 'lepiej późno, niż wcale'. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat mojej organizacji czasu, mogę napisać na ten temat post, dajcie znać, co o tym sądzicie. Podrzucę Wam jeszcze kilka kolorowych zdjęć, myślę, że to miła odmiana od tego, co ostatnio można dostrzec za oknem, czyli od brudnego, topiącego się śniegu.





19 komentarzy:

  1. Przepiękne kwiaty ! :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kwiatek, widzę nie tylko ja robie zdjecia kwiatką XD
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwiatek, widzę nie tylko ja robie zdjecia kwiatką XD
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatek!

    Moze wspolna obserwacja? Zapraszam do siebie!
    www.wiktoriandwiczi.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny storczyk. Kiedyś nawet robiłam sobie z kwiatkiem selfie:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kwiatek ♥
    hopelessadventure.blogspot.com
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zauważyłam, że nieodkładanie niczego na ostatnią chwilę bardzo ułatwia życie. Wszystkie szkolne obowiązki staram się wypełnić w piątek i sobotę, a wtedy niedzielę mam całą dla siebie. Robisz przepiękne zdjęcia! :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie przeczytałabym post o organizacji :)
    obserwuję
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam zbyt dużo nauki przed feriami... i dobrze ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia robisz :)) może wspólna obserwacja?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ferie zaczynam za tydzień i też jestem straszna bałaganiarą,niestety
    cudowne zdjęcia!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jakos nie mam problemu z utrzymaniem porządku xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam straszne problemy z utrzymaniem porządku. :)


    http://annbabe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja specjalnie nie mam z tym problemu, może dlatego że mam bardzo mały pokój.. hmm.. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥