AskEllie #2

Dziś zapraszam Was na drugą część wpisu, w którym udzielam odpowiedzi na zadane przez czytelników pytania. Te poniżej dotyczą tematyki blogowej, ale jeśli jesteście zainteresowani pytaniami dotyczącymi mojej osoby - w takim razie zachęcam do przeczytania poprzedniej notki, jeśli jeszcze nie zdążyliście tego zrobić(KLIK).

Skąd czerpiesz inspiracje?

Można powiedzieć, że inspiruje mnie życie i to, co każdego dnia ono przynosi. Każda sytuacja, jaka ma miejsce, wnosi wiele pomysłów na tworzenie czegoś nowego. Poza tym, inspiracją są dla mnie  teksty piosenek moich ulubionych zespołów i wykonawców oraz znalezione w Internecie cytaty, które skłaniają mnie do przemyśleń i refleksji.

Skąd czerpiesz pomysły na posty?
  
Czasem pomysł po prostu przychodzi do głowy sam, w najmniej oczekiwanym momencie, wtedy zapamiętuję go, a następnie staram się zrealizować, jeśli uznam, iż jest on tego wart. Zdarza mi się robić również tak zwaną 'burzę mózgu' i zapisywać wszystko, co podczas niej uda mi się wymyślić, a następnie staram się złożyć z tego tekst, w którym uda mi się zawrzeć wszystkie myśli dotyczące danego tematu, chodzące mi aktualnie po głowie.


Podaj link do twojego ulubionego bloga.

Jest kilka blogów, które odwiedzam z wielką przyjemnością i z niecierpliwością wyczekuję na nowe wpisy, między innymi:







Jakie blogi najchętniej czytasz?  

Powyżej podałam adresy tych, na które zaglądam najczęściej, ale ogólnie jeśli chodzi o blogi, to największą uwagę zawsze zwracam na zdjęcia. Jest to zapewne spowodowane tym, że fotografia jest moim ogromnym zainteresowaniem, a oglądanie poprawnie wykonanych i ładnie skomponowanych zdjęć stanowi dla mnie niewyobrażalną przyjemność. Lubię zatem takie blogi, na których pojawiają się dobrej jakości fotografie i mogę na nich przez dłuższą chwilę zawiesić swój wzrok. Oczywiście ważna jest także treść i to, czy podejmowana tematyka jest ambitna, a sposób, w jaki dana osoba pisze - interesujący i zachęcający do dalszego czytania. Również język jakiego używa blogerka świadczy o niej i poziomie, jaki prezentuje, więc gdy widzę liczne błędy i powtórzenia, po prostu zamykam stronę i raczej nie zdecyduję się na jej odwiedzenie w przyszłości. Podoba mi się także, gdy design jest przejrzysty i nie zawiera zbędnych ozdobników i niepasujących elementów.

Czy będziesz jeszcze nagrywać?

W najbliższej przyszłości raczej nie planuję. Dużo lepiej czuję się pisząc do Was. Przychodzi mi to o wiele łatwiej i sprawia ogromną przyjemność, ale nie wykluczam, że kiedyś powrócę do nagrywania, gdy znajdę ciekawe pomysły na filmiki i odrobinę czasu, by je nagrać. Chcę również ogromnie podziękować za 100 000 wyświetleń mojego filmu o rozciąganiu do szpagatu. Dodając go na YT nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło, iż kiedykolwiek osiągnę tak wielki sukces, w postaci takiej ogromnej liczby osób, które poświęciły swój czas, aby go obejrzeć. Gdyby nie Wy - z pewnością by tego wszystkiego nie było i dlatego jestem Wam niesamowicie wdzięczna:).



Dziękuję!!!

30 komentarzy:

  1. Też lubie bloga Julki z Dont be normal
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też zwracam ogromną uwagę na język, nie znoszę czytać blogów, gdzie jest błąd na błędzie.
    obserwuję :)
    http://kosmetycznadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię Agaty blog, świetna jest. :) Ja już obserwuję, miło by było jakbyś do mnie zajrzała :).

    Zapraszam do mnie :)
    http://vaily-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;) również często odwiedzam podane przez Ciebie blogi ;)
    Zapraszam na nowy post ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Blog, super..
    Może obserwacja za obserwacje ?
    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, jaki piękny nagłówek i wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny post , wszystko jest dobrane tak jak powinno. To mało spotykane teraz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo estetyczny blog, super się tutaj czuję !

    http://aszila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam wszystkie wymienione blogi. :) ale muszę Ci powiedzieć, że twój też jest cudowny!
    Jestem 90 obserwatorem, haha gratuluję! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post.
    Z tych co wymieniłaś to czytam Julki z dont-benormal.blogspot.com i Agaty.
    Ja czerpię inspiracje z innych blogów.
    Ja to wszystko co dotyczy bloga muzę zapisywać, ponieważ wylatuje mi z głowy.
    Pozdrawiam.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także zwracam uwagę na fotografię i na pisownie. To bardzo ważne :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najczęściej zwracam uwagę u blogach i treść pisania i systematyki no i oczywiście na zdjęcia.

    Pozdrawiam :)
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post:)
    Też czytam i inspiruje się tymi blogerami...

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł na post ;)
    podoba mi się twój blog ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej informacji u mnie :)❤

    one-moment-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to napisałaś. Bardzo fajny post

    http://emailaema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie najtrudniejsze jest wymyślenie tematu, ale jak już na coś wpadnę, to samo się pisze. :P
    Pozdrawiam i zapraszam, ▪ milkimary.blogspot.com▪ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post, można się trochę o tobie dowiedzieć ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER BLOG, bardzo spodobał mi się ten post, dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też pomysł czasem wpada nagle do głowy:-) fajny post!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. Uweilbiam takie post :3 można się coś o tobie dowiedzieć :3
    twój blog jest śliczny :3 obserwuję :3
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie takie posty ♡
    nanatalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. więcej takich postów, fajnie jest się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy o blogerach :)
    pozdrawiam!

    squirtpride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie piszesz, tak konkretnie i 'czysto' ;D J
    Jeśli interesujesz się fotografią to zapraszam w wolnej chwili do mnie, zaczęłam blogować miesiąc temu ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  25. Może wspólna obserwacja??? Ja już teraz twoja kolej:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O jeju! Tez czytam blog Julki jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja na blogach najbardziej lubię ładnie wykonane zdjecia :) Nie wiem czy już Ci o tym pisałam ale desing Twojego bloga jest świetny i baardzo stylowy !
    http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥