Ask Ellie #1

Dziś mam dla Was zapowiedziany wcześniej post - odpowiedzi na Wasze pytania. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo nazbierało się ich całkiem sporo i w związku z tym, podzieliłam je na dwie części. Odpowiedzi na pierwszą z nich widnieją poniżej i będą w większości dotyczyły mojej osoby, a w drugiej, która pojawi się niedługo - bloga i tego, co z nim związane. Za wszystkie pytania bardzo dziękuję i zapraszam do czytania - mam nadzieję, że uda Wam się dowiedzieć o mnie nowych, ciekawych rzeczy.


Jakie jest twoje hobby?

Moim hobby z pewnością mogę nazwać blogowanie i fotografię. Jest to coś, co sprawia mi niesamowitą przyjemność i staram się robić wszystko, by rozwijać się w tym kierunku. Od dziecka interesuję się również tańcem, muzyką, rysunkiem i robieniem 'czegoś z niczego', czyli różnego rodzaju DIY.




Jak nazywa się najładniejsza osoba jaką znasz?

Wyznaję zasadę, że najpiękniejszą osobą na świecie jest każdy z nas. Nie ma ładnych i brzydkich - jesteśmy my, tacy, jacy się urodziliśmy i to od nas zależy, czy zaakceptujemy nasz piękny poprzez swoją wyjątkowość wygląd, czy też nie. Porównywanie się do innych nie ma najmniejszego sensu, zostaliśmy bowiem stworzeni, by być sobą, więc uśmiechnijmy się i pokażmy, że jesteśmy z tego dumni. Każdy z nas jest inny -  i to jest właśnie sekret piękna.

Jak chciałabyś się nazywać?

Szczerze mówiąc, to nigdy się nad tym nie zastanawiałam i ciężko mi wybrać jakieś konkretne imię, ale bardzo lubię te angielskie, więc chyba wybrałabym jedno z nich.

Co lubisz robić w wolnym czasie?

 W wolnym czasie robię to, na co mam aktualnie ochotę. Ostatnio, jeśli tylko mam do tego odpowiednie warunki, to chwytam aparat i próbuję w ciekawy sposób uchwycić różne przedmioty na zdjęciach. Potrafię siedzieć pół godziny w jednym miejscu, jeśli spodoba mi się jakieś ujęcie i myśleć na tym, co zrobić, by fotografia wyszła mi jak najlepiej. Lubię także rysować, słuchać muzyki, a jeśli mam wenę - tworzyć dla Was nowe wpisy.





Czy jesteś dobra z fizyki?

Trudno mi to samej ocenić, ale generalnie rozumiem fizykę i ją lubię, a oceny z niej mam również całkiem dobre, więc chyba coś tam umiem, jednak z pewnością swoją wiedzą nie wykraczam poza poziom klasy drugiej gimnazjum.
 
Jakiej muzyki słuchasz i jaka jest twoja ulubiona piosenka oraz zespoły/wykonawcy?

Słucham tego, co mi się w danej chwili podoba, a to co pewien czas się zmienia. Moją miłością już od dawna jest Ed Sheeran, ale lubię też Nirvana'ę, Kings Of Leon czy na przykład The Script albo Tom'a Odell'a. Ostatnio również zafascynowała mnie twórczość zespołu Kodaline i moją ulubioną piosenką jest obecnie 'All Comes Down', czyli jedna z ich wielu pięknych piosenek.



Co sądzisz o One Direction i Justinie Bieberze?

 Ich twórczość raczej nie trafia w mój gust muzyczny, chociaż chłopaków z 1D darzę mimo tego dużą sympatią. Generalnie nie słucham Justina i 1D, ale również nie obrażam tych, którzy taką muzykę lubią, bo każdy ma do tego prawo.
Co sądzisz o osobach homoseksualnych?

Jestem osobą tolerancyjną, więc jak nietrudno się domyślić - akceptuję. Moim zdaniem miłość jest równa i każdy ma do niej prawo.
 
Jak nazywa się twój najlepszy przyjaciel?

Nie mam bliskiej osoby, którą mogłabym nazwać przyjacielem. Niestety chyba nie mam szczęścia, jeśli chodzi o zawieranie przyjaźni, ale wciąż wierzę, że się to zmieni i jest to tylko kwestią czasu. Wiem jak wielkim darem jest prawdziwa przyjaźń i mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się tego doświadczyć.

25 komentarzy:

  1. Też mam takie samo hobby jak ty i lubie diy i słuchamy takiej samej muzyki! Bardzo fajny blog.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz jestem na tym blogu i zostanę na dłużej ! Bardzo dobrze piszesz i miło się czyta :D Ten blog jest jednym z najlepszych jakie widziałam *.* obserwuje i byłby to zaszczyt gdybyś ty też zaobserwowała : http://paula-paauula.blogspot.com/ Pisz dalej bo będę tu częstym gościem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na większość z tych pytań odpowiedziałabym tak samo :) Zdjęcia są prześliczne.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też twierdzę, że nie ma ładnych ludzi i brzydkich :) śliczne zdjęcia, perfecto :D

    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam Nirvanę ;> ślicznie rysujesz :))

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię tych wykonawców choć nie są moimi ulubionymi :) Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jak ja uwielbiam Twojego bloga! :3 Bardzo fajny post! :)) Zdjęcia jak zawsze mega! *-*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham rysować ! Świetnie napisane o pięknie ♥
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że jesteś strasznie optymistyczną osobą, chyba że tak mi się tylko wydaje ;) a tak btw. to też uważam, że każdy z nas powinien siebie lubić takim jakim się jest ;)|
    Obserwujemy, może ty też skusisz się nas zaobserwować ? Liczymy na Ciebie.
    http://twoo-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tak, bardzo podoba mi się odpowiedź na pytanie "Jak nazywa się najładniejsza osoba jaką znasz?", mądrze napisane :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł.
    Śliczny rysunek;)
    Poklikacie w linki , odwdzięczę się ;)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/2015/01/co-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post :)
    __________________________________
    http://jessicaa-fashion.blogspot.com
    Może obserwacja za obserwacje? = napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi. Piękne oko *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nirvana i ed sheeran już cie kocham :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem u Ciebie chyba pierwszy raz i spodobało mi się - na pewno będę odwiedzać częściej :) Miłego weekendu, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również interesuję się rysunkiem, ale także malarstwem i szeroko pojętą sztuką. :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post i CUDOWNE zdjęcia, szkoda ,że ja nie mam takiej pasji :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia są cudowne! :) Super ostrosc :D
    zapraszam na bloga fotograficznego http://selectedcaptures.blogspot.com
    ZAOBSERWOWALEM I LICZE NA REWANZ :*:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥