Time waits for no one

Hejo!

Tym razem pisze do Was 14-letnia Ellie. Jak już pewnie wiecie lub się domyślacie - dzisiaj mam urodziny (15.02). Jakie to uczucie być o rok starszą? Nic nadzwyczajnego, bo dalej jestem sobą, zmieniła się tylko jedna cyferka w moim wieku. Niedługo zjawią się u mnie goście i mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić i każdy będzie miło wspominał moje przyjęcie urodzinowe. Niestety w czwartek wieczorem przeziębienie do mnie powróciło, ale przybrało na szczęście (o ile można to nazwać szczęściem) tylko formę kataru. Oby szybko mi przeszło, bo urodziny z katarem to chyba nie najlepsze  połączenie. Pamiętam również o zdjęciach, które miałam Wam pokazać, abyście mogli zobaczyć jak się zmieniłam. Zobaczycie po jednym zdjęciu z każdego roku (2000-2013) i dwa z 2014. Zapraszam do oglądania.








Które zdjęcia najbardziej Wam się podobają? Dajcie mi znać w komentarzu. Ja lubię najbardziej te z 2003, 2005, 2007 i 2009. Właściwie, to podobają mi się wszystkie, które znajdują się po prawej stronie.

Czego nauczyłam się w ciągu tego roku?

Nie należy ufać innym od razu. Najpierw trzeba ich dobrze poznać.

Już wiem kogo mogę uznać za prawdziwego przyjaciela.

Jeśli czegoś bardzo się chce, to trzeba uparcie dążyć do celu, bo "nie ma rzeczy niemożliwych".

Nie należy przejmować się osobami, które obgadują nas za plecami. One są za naszymi plecami z jakiegoś powodu. Jeśli nie są w stanie powiedzieć tego wszystkiego w twarz, to nie trzeba zawracać sobie nimi głowy.

Wiem, ze nie ma gorszych i lepszych albo brzydszych lub ładniejszych. Wszyscy są równi i każdy zasługuje na szacunek i akceptację.

Żegnam się z Wami i idę przygotować się na przyjazd gości. Do zobaczenia niebawem :) 

22 komentarze:

  1. Pasztecik ♥. Ja i tak gorsza byłam haha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego <3 Ja mam 14 urodziny dopiero w lutym :c Mi najbardziej się podobają zdjęcia z 2001 2004, 2006 są takie fajne :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!!! A zdjęcia, które najbardziej mi się podobają to z 2005 i 2014. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna <3 Bardzo spodobał mi się pomysł z dodaniem zdjęć z każdego roku z Twojego życia. Na pewno jest co wspominać. :)
    Ja też urodziłam się w 2000 r, ale urodziny mam dopiero we wrześniu :<

    Wszystkiego najlepszego ! :*


    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego!
    Wszystkie zdjęcia są ładne, ale najbardziej podoba mi się chyba to z 2005, takie słodkie jest. :D
    Bardzo ciekawy pomysł na post,czasu nie oszukamy.


    pozdrawiam,Olga

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jestes!:) Mam prosbe, macie piekny wyglad bloga, czy moglabys mi pomoc i zrobilabys dla mnie? :D Bo widzialam u innej bogerki, ze zrobilas, pomocy! <3 Jelsi mi pomozesz bede stalym czytelnikiem i zrobie co tylo chcesz. ;>
    Jesli tak to napisz u mnie na blogu http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog *.*
    zapraszamy do nas : http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/


    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi zdjęciami. Spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, ale byłaś słodka!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. również ostatnio dopadł mnie katar ale cąłe szczęście już przechodzi ;))

    http://about-two-girlfriends.blogspot.com/
    obserwujemy? :D miło by było, jeśli się zgadzasz odpisz u nas a na bank się zrewanżujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, godzien obserwacji i odwiedzin!
    Zapraszam do mnie mam nadzieję że mój blog również jest godzien odwiedzin! :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się najbardziej podoba to z wisienkami, bo sama je uwielbiam (co widać po nazwie ^^), ale wszystkie są fajne ;)
    zapraszam do mnie
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Im starsza tym ładniejsza. ♥ Aż sama zrobię sobie taką sklejkę z własnymi zdjęciami. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo, jesteś moją rówieśniczką!
    Śliczna jesteś! *,*
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, jeszcze takiego nie widziałam :D

    l0vetight.blogspot.com | może Ci się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spóźnione, ale co tam :D Wszystkie zdjęcia są świetne.
    Ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, śliczna :D
    uwielbiam takie posty !
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wspaniałego bloga♥

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jesteś śliczna :)
    http://www.swiat-vindeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥