Sick

Hej ♥

Jak pewnie domyślacie się po tytule, jestem przeziębiona. To nic poważnego, ale zostałam dzisiaj w domu i odpoczywam, słuchając muzyki. Moje ferie właśnie się skończyły i "dzięki" mojemu przeziębieniu zyskałam dodatkowy dzień "urlopu". Nie chcę mi się wracać do szkoły - chyba tak jak większości z Was. Wiem, że będzie brakować mi wolnego czasu i będę musiała się dużo uczyć. Jednak jest, coś co sprawia, że pomimo zakończonych ferii wywołuje mój uśmiech na twarzy - są to moje zbliżające się urodziny. Już w tą sobotę (15.02) skończę 14 lat! Mam w planach zorganizowanie niewielkiego przyjęcia dla znajomych i przyjaciół. Mam nadzieję, że miło spędzimy czas i będziemy się świetnie bawić. Nie wykluczone, że powstanie jakaś dokumentacja w postaci zdjęć lub filmu. W dniu urodzin opublikuję specjalny post, w którym będziecie mogli zobaczyć jak zmieniłam się przez te 14 lat. Ja, kiedy codziennie spoglądam w lustro, nie zauważam w swoim wyglądzie żadnych zmian, ale na zdjęciach na pewno będzie widać różnice. Zastanowię się również nad tym, czego nauczyłam się przez ostatni rok. Jeśli macie teraz ferie - miłego odpoczynku, a jeśli nie, to życzę Wam miłej nauki, braku sprawdzianów, odpowiedzi i kartkówek. Do zobaczenia niedługo :)




Kokardka została zrobiona przeze mnie dzisiaj, jeśli chcecie zobaczyć, jak taką zrobić, dajcie znać w komentarzu.

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! zdrowiej :*

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej! Piękne zdjęcia!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrowia, chociaż... to zależy czy chcesz chodzić do szkoły, haha^^ Piękna kokardka, chętnie zobaczę DIY :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powrotu do zdrowia! Piękne zdjecia ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku szybkiego powrotu do zdrowia śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też skończyłam ferie! Niestety.
    Wracaj do zdrowia i pamiętaj: wszystko trzeba przeżyć - a szkoła jest podobno najlepszym okresem w naszym życiu. :D ;)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    http://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    Mam nadzieję, że Ci się spodoba, Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji, zaobserwowałam Twój blog! Cieszę się, że może sprawić Ci to radość. :)

      Usuń
  9. Ciekawy blog. Obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia :) życzę szybkiego powrotu do zdrowia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kłosy!!! Twój jest prześliczny! Masz na prawdę ładnego bloga :)
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥