New design - competition

Hej!

Mam dla Was małą niespodziankę, jaką jest konkurs, który organizuję z Agnieszką. Do wygrania jest wygląd bloga! To zwycięzca zdecyduje, w jakiej kolorystyce zostanie utrzymany wygląd bloga, więc zachęcam do wzięcia udziału. Od razu dodam, że design będzie dopracowany i estetyczny. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego aska (klik).

Zasady:

1.Publicznie zaobserwować mojego bloga oraz bloga Agnieszki (klik)!

2. Dodać na swojego bloga poniższy  podlinkowany baner!



3*. Dodatkowo możecie zaobserwować Agnieszkę na Tumblr (klik) + 1  głos

4*. Dodatkowo możecie również zaobserwować mnie na Instagramie (klik) + 1 głos

5. W komentarzu napisać nazwę pod jaką obserwujesz oba blogi i swojego e-maila oraz link do swojego bloga!

Przykładowe zgłoszenie:

Obserwuję jako: Abc 
Mój e-mail: abc@wp.pl
Mój blog: abc.blogspot.com
Obserwuję na Tumblr: Tak/Nie
Obserwuję na Instagram : Tak/Nie

Konkurs trwa od 8 lutego 2014r. do 22 lutego 2014r.!

Zgłosić możesz się tylko raz, na blogu moim lub Agnieszki!

10 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O swietny pomysl z tym konkursem. Powodzenia :))

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jaki jest sens robienia tego 'konkursu', gdyż oba wasze desingi są takie same - składanka z paru zdjęć:) Jako takich kodów nie widać... Nie chcę was 'hejtować' tylko po prostu to moja zdanie na ten temat - bez sensu robic konkurs, którego 'nagrodą' bedzie nagłówek jak każdy inny ... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design to nie to samo co nagłówek :) Nagrodą jest cały wygląd bloga, dopasowany do preferencji zwycięzcy. Nie każę nikomu brać udziału, zastanawia mnie tylko dlaczego zabrakło ci odwagi i napisałaś/eś to z anonima? hmm...

      Usuń
  5. Przydał by mi się nowy wygląd ale nie dam rady dodac baneru wiec mnie to dyskwalifikuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pomogę :)
      Napisz na mail'a (jest pod zdjęciem na górze)

      Usuń
    2. Wiem jak dodać tylko w ogóle jak dodam wszystko to nie chce mi tego zapisać, korzystam tylko z telefonu i tableta i nie wiem czemu tak jest ;\

      Usuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥