Before I die

Hejo :)

Jak już pewnie się domyślacie - zrobię dzisiaj TAG "Before I die". Myślę, że dzięki temu będziecie mieli szansę dowiedzieć się, co takiego chciałabym zrobić lub osiągnąć, abym była zadowolona ze swojego życia. W przyszłości postaram się zrealizować jak najwięcej z pośród tych postanowień i mam nadzieję, że mi się to uda.


 Od zawsze marzyłam o ładnie udekorowanym pokoju, pełnym dodatków, zdjęć i światełek.

 Bardzo chcę zostać profesjonalnym fotografem, bo uwielbiam fotografować innych i  przyrodę.

 Marzę o znalezieniu prawdziwej przyjaciółki lub przyjaciela, bo takiej osoby brakuje mi od zawsze.

 W przyszłości chciałabym zrobić sobie mały tatuaż, np. z cytatem, który będzie dla mnie dużo znaczył.

 Chciałabym, aby inni mogli chociaż w małym stopniu brać ze mnie przykład.

 Projektowanie ubrań interesowało mnie od zawsze i jednym z moich marzeń jest posiadanie własnej kolekcji ubraniowej.

 Uwielbiam projektować i chętnie zamieszkałabym w domu, którego projekt zrobiłam sama.

 Muszę nauczyć się, aby akceptować rzeczy, których nie mogę zmienić.


Na pointach tańczyć potrafię, ale chciałabym potrafić robić to jeszcze lepiej.

Chciałabym znaleźć miłość swojego życia i zostać z tą osobą już na zawsze.


______________________________________________________________
Dziękuję za 21 komentarzy pod ostatnim postem, to bardzo dużo dla mnie znaczy.
A co Wy chcielibyście zrobić lub osiągnąć przed śmiercią?

19 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy podałaś, też z chęcią zrobiłabym większość :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :) Chciałabym zrobić wszystkie z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej świetne rzeczy, sama chętne zrobiłabym większość. <3
    http://weru-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest tańczyć balet, zakochałam sie w nim już dawno jednak ze względu na moje miejsce zamieszkania jako mała dziewczynka nie mogłam zacząć. Teraz korzystam z różnych warsztatów, balet jest cudowny! <3

    whiteffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym zrobić se jakiś tatuaż :D

    obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę zacząć akceptować rzeczy których nie mogę zmienić. ;/
    Jeśli chcesz, zobacz u mnie bo dodałam podobny post w nieco innym stylu niż twój. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, bardzo lubię czytać Twojego bloga.
    Trzymaj się cieplutko!:)

    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym mieć taki pokój ! *>*
    Spytałaś czy obserwujemy , jasne teraz czekam na ciebie :3

    http://truuefriendss.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Pytałaś się na moim blogu o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na rewanż. ;)
    http://fifthavenueblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post !! :) ach wymarzony pokój...
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam, że ostatnio wszędzie postów typu Before I Die. Jednak ten TAG jest jak dla mnie wspaniały i uwielbiam oglądać te obrazki z rzeczami, które ludzie chcieliby zrobić. Sama pewnie dodam ten post za jakiś czas.
    Masz świetny gust (właśnie zauważyłam, że mamy to samo tło ♡)

    Wzajemna obserwacja? Jeśli się zgadzasz - napisz u mnie na blogu ♡
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te posty są mega popularne, świetny tag, taż miałam taki u siebie, bardzo inspirujące zdjęcia i zyczę powodzenia w spełnianiu postanowien :)
    dorey-doorey.blogspot.com
    obserwujemy?♥ jak ci się spodoba to zacznij u mnie a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Ciesze się że jesteś sobą :)
    Może obserwacja za obserwację ?
    Jeśli tak daj znać tutaj : http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za obserwację na moim blogu :)
    Ja również obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post :)
    Ja mam mało takich rzeczy które chciałabym zrobić przed śmiercią.
    Pisałaś mi na blogu o tym że udało mi się wygrać konkurs, już odpowiedziałam Ci w e-mailu <3
    insane-silvertowndancers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam u siebie taki post :)
    Może wzajemna obserwacja?
    Daj znać ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam u siebie takiego posta ale mnie zachęciłas ^^
    Kto robil ci desgn bloga?
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. już obserwuję, czekam na ciebie:)
    powodzenia w dalszym blogowaniu!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje na gfc :) czekam teraz na ciebie ,moge rowniez lliczyc na jakis klik w dressale wishlist ,bardzo bym prosila ,napisz w komentarzu ,pozniej zrobie post promujacy blogi osob ktore mi pomocly :) pozdrawiam
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥