Winter holidays

Hejo♥

Do mnie niedawno zawitała zima i jest pełno śniegu. Lubię kiedy jest biało, ale temperatura -19 stopni to jak dla mnie trochę za mało. Teraz jest już nieco cieplej, więc nie będę narzekać. W poniedziałek (27.01) zaczęły się u mnie ferie zimowe i wreszcie jest czas aby trochę odpocząć od chodzenia do szkoły i nauki. Planuję w te ferie kilka spotkań z przyjaciółmi i znajomymi, a w wolnych chwilach postaram zająć się blogiem. Dzisiaj wybrałam się na zakupy i początkowo myślałam, że jak zwykle "wyjdę z niczym", a udało mi się upolować kilka bardzo fajnych rzeczy. Planuję pokazać je na blogu i tu moje pytanie do Was: wolicie haul w formie zdjęć czy jako filmik? Napiszcie mi w komentarzu, którą formę wolicie. Wydaje mi się, że w filmiku będę mogła dokładniej pokazać daną rzecz i trochę o niej opowiedzieć, ale decyzja należy do Was.





 Sweterek- Reserved/ Bransoletki- Cropp & House
Reszta zdjęć z tej sesji już niedługo :)

8 komentarzy:

  1. Jesteś z Białegostoku to dlaczego masz dopiero od wczoraj ferie ;)? Możemy się poznać jeśli chcesz skoro mieszkamy w tym samym mieście :).

    Pytałaś o obserwację- ja już! agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek! <3 Bardzo podoba mi się Twój blog, masz może ochotę na wspólną obserwację?

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że filmik będzie najlepszym rozwiązaniem. :)

    obserwuję i pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek! Bardzo podoba mi się jak piszesz?
    Obserwuje a ty?

    olaaaa1792.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! ♥

    Obserwuję i zapraszam :)
    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ładna i wydajesz się miła. Oczywiście obserwuje :>
    http://weru-blog.blogspot.com/ - I zapraszam do mnie dopiero zaczynam ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty śliczna jesteś <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥