Don't look back, live your life

Hej♥

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny post tematyczny, bo uważam, że takie są ciekawsze niż zwykły opis dnia.

Tytuł to "Don't look back, live your life" czyli "Nie oglądaj się za siebie, żyj swoim życiem". Zastanawiałam się nad tym, w jaki sposób można uprościć to zdanie i jak odnieść je do naszego życia.
Pierwszym "uproszczeniem", które przyszło mi do głowy było "Nie patrz na innych, bo jesteś sobą". Teraz należy zastanowić się, co takie proste wyrażenie może wnieść do naszej codzienności. Jeżeli ktoś z naszego najbliższego otoczenia ma swoje własne, odmienne od naszych poglądy, to czy dla dobra łączącej nas relacji zmienimy je? Jestem pewna, że przynajmniej w pewnej części przypadków tak by się stało. Gdyby ta osoba przedstawiła pewne argumenty i to na ich podstawie zmienilibyśmy swoje stanowisko w danej sprawie, byłaby to inna sytuacja. Dlaczego? Bo każdy z nas jest sobą i nie powinien zmieniać się tylko dlatego, że ktoś nie podając żadnych powodów, nalega abyśmy to zrobili. Uważam, że zmiany są dobre tylko wtedy, jeżeli sami dojdziemy do wniosku, że powinniśmy je wprowadzić. Pamiętajcie więc, że należy się zmieniać tylko wtedy, gdy to MY jesteśmy pewni, że ta zmiana wyjdzie nam na dobre.

Czarny top- H&M/ Sweter- H&M

15 komentarzy:

  1. ale ładne zdjęcia, masz śliczne oczy :))
    obserwujemy? daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :), Obserwujemy, zacznij ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby żyło się lepiej trzeba patrzeć tylko przed siebie, o tym co za nami powinniśmy zapominać. pielęgnując tylko te dobre wspomnienia :)Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry i przemyślany post ;)
    Cudowne zdjęcia i świetny blog <3
    Zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła :3

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy spościk mm <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dodać dzisiaj, ale nie było wystarczająco jasno na zdjęcia :( Może jutro jeśli się uda

      Usuń
  6. Śliczna jesteś ;3
    Cudny blog! Bardzo ciekawie piszesz :)
    Jeśli znajdziesz czas, to wpadnij do mnie <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, bloga odwiedzę i zaobserwuję :)

      Usuń
  7. Genialne zdjęcia ;)
    Z postem jak najbardziej się zgadzamy!
    Bądźmy sobą i miejmy własne zdanie!
    Obserwujemy i zapraszamy w wolnej chwili!
    Pozdrawiamy :*

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog ! Świetnie piszesz i nie tylko !
    Ty jesteś świetna =3
    tami-taami.blogspot.com
    ZAPRASZAM CIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE NA DESIGN I NAGŁÓWEK BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog tylko zmieniłabym tło na jakieś bardziej stonowane :)

    Zapraszam www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :)Jesteś bardzo ładna Nim przeczytałam ze masz 13 lat myslałam,że masz z 15 :D
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?-daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥