2014

Hej kochani♥

Mamy już nowy rok!!! Miałam napisać tą notkę już wczoraj, ale po prawie 4 godzinach poprawiania wyglądu bloga nie miałam na to ochoty. Wreszcie udało mi się zlikwidować odstępy między gadżetami i dodałam grafikę zamiast nazw gadżetów. Mam nadzieję, że zmiany Wam się podobają.

Przez kilka ostatnich dni zastanawiałam się nad moimi noworocznymi postanowieniami. W ubiegłych latach raczej takich nie miałam, ale teraz postanowiłam, że to zmienię i za rok sprawdzę, co udało mi się zrealizować. Zaczynamy:

Utrzymanie wysokiej średniej. Na 6.0 w tym roku nie mam szans, ale będę się starała zdobyć jak najwyższą.

Dalsze pisanie bloga i nagrywanie filmów. Nie mam jeszcze zbyt wielu czytelników, ale postaram się pisać częściej i ciekawiej, aby ich przybyło.

Nauczenie się grania na gitarze. Na razie potrafię zagrać tylko proste melodie, mam nadzieję, że za jakiś czas ud mi się zagrać coś bardziej ambitnego.

Zdobycie prawdziwych przyjaciół. Najważniejsze ze wszystkich postanowień jest właśnie to. Zależy mi na tym, aby znaleźć osobę, która będzie ze mną "na dobre i na złe", będzie akceptowała wszystkie moje wady i zawsze będzie gotowa mi pomóc. Do tej pory raczej takich osób w moim życiu brakowało, ale mam nadzieję, że się to zmieni.

To już chyba wszystkie postanowienia, wrócę do tego posta za rok i zobaczę, czy któreś z nich udało mi się zrealizować. Niestety pogoda nie pozwala na zrobienie ładnych zdjęć, więc dodam trzy starsze, których na blogu jeszcze nie było. Chcę również podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem i mam do Was prośbę. Jeśli podoba Wam się mój blog, proszę dodajcie się do obserwowanych. To bardzo mobilizuje do pisania.

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne zdjęcia *-*. Prześliczny wygląd bloga. Ja nie robię sobie postanowień noworocznych :D. Bardzo fajnie piszesz, miło się to czyta.
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 6.0?! Nigdy nawet w myslach takiej sredniej nie mialam ;d

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moim posatnoweiniem jest czerowny pasek.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥