New year is coming

Hej ♥

Już dzisiaj jest sylwester- ostatni dzień roku 2013. Pomyślałam, że warto go podsumować, wypisać osiągnięcia, rzeczy, z których jestem zadowolona. W kolejnym poście zastanowię się nad tym, czego chciałabym dokonać w roku 2014.

♥ Na koniec roku miałam średnią 6.0

♥ Założyłam bloga

♥ Wygrałam testy gimnastyczne w swojej kategorii

♥ Nauczyłam się robić ładne zdjęcia

♥ Zostałam laureatką konkursu matematycznego

♥ Zmieniłam swój styl ubierania się i wreszcie mi się on podoba

♥ Stałam się odważniejsza i bardziej otwarta na ludzi

♥ Jestem dużo mocniej rozciągnięta, co dla gimnastyczki jest ważne

♥ Mam wrażenie, że stałam się choć trochę lepszą osobą, dzięki różnym wydarzeniom przez które przeszłam

To chyba będzie na tyle jeśli chodzi o rzeczy, z których w tym roku jestem zadowolona. A Wy z czego jesteście zadowoleni? Co udało Wam się osiągnąć?







Spódnica-???/ Czarny top-Takko/ Sweterek-Atmosphere/ Bransoletka-Claries/ Pierścionki-House

9 komentarzy:

  1. jakie śliczne zdjęcia! <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;*
    Faktycznie to jedne z lepszych i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że masz dużo osiągnięć , gratuluje :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;), a zaraz odwiedzę bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetnego bloga - super zdjecia! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zaobserwowałam bloga i liczę na rewanż :)

      Usuń
  6. Średnia 6,0? :O
    Śliczne zdjęcia. :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i tak, faktycznie miałam taką średnią ;)

      Usuń
  7. Zazdroszczę takiej średni ; ooo
    Świetne zdjęcia ; )

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥