Christmas

Hej kochani!!!

Jak mogliście zauważyć znowu zrobiłam sobie przerwę. Nie cieszę się z tego, ale ostatnio złapałam dołka czy coś i po prostu na nic nie mam ochoty. Blogowanie daje mi dużo radości, ale jakoś nie potrafię się do tego zabrać. Wybaczcie...

Chciałam teraz w kilku zdaniach opisać swoje święta. Spędziłam je z rodziną, w moim domu i  uważam, że były bardzo udane. Także prezenty idealnie "trafiły" w mój gust i z każdego jestem zadowolona. Dostałam przede wszystkim kosmetyki i różne zestawy do rysowania, które uwielbiam. Na moim Instagramie (link w zakładce wyżej) możecie zobaczyć pierwsze "dzieła". Rysowałam tam manekina w baletowej pozycji. Ostatnio kupiłam dużo rzeczy- w większości ubraniowych, więc jeśli chcecie, mogę nagrać haul.

Na dzisiaj już kończę, ale dorzucę kilka świątecznych zdjęć:













I na koniec jeszcze świąteczny szpagat...
Ask me-http://ask.fm/ellieelen / Jeśli ktoś z Was chcę, to mogę pogadać przez skype, bo mam dużo wolnego czasu

2 komentarze:

  1. Jeju zazdroszcze szpagatu... ;***
    http://suusi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy mnie on kosztował, właściwie ćwiczę odkąd skończyłam 4 lata :)

      Usuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥