Time

Hejj

Witam Was po długiej przerwie. Przykro mi z jej powodu, ale jesień i masa nauki nie działają na mnie dobrze. Postaram się teraz dodawać częściej.

Jak już wiecie tytuł postu to "czas". Chciałam poruszyć ten temat, bo nie zdajemy sobie sprawy jak on szybko mija i zajmujemy się różnymi, mało ważnymi rzeczami. Powinniśmy zastanowić się, co jest dla nas ważne, a o czym należy zapomnieć. Trzeba postawić sobie konkretne cele i dążyć do niech. U każdego będą one inne, jednym z moich jest to, aby dostać się do klasy anglojęzycznej w liceum. Mam jeszcze 3 lata, ale już teraz zaczynam myśleć o przyszłości. Muszę więc poświęcić dużo czasu na naukę angielskiego. Chcę też nauczyć się grać dobrze na gitarze-ostatnio zaczęłam ćwiczyć swój głos i mam nadzieję, że będę potrafiła sama do tych piosenek zagrać. Ale, jeśli takich planów będzie zbyt dużo, po pewnym czasie zauważymy, że niektórych problemów można było uniknąć. Zastanów się, co jest dla Ciebie najważniejsze i co chcesz osiągnąć. Napisz to na kartce i codziennie na nią spoglądaj- staraj się to osiągnąć.

Dodam też parę zdjęć z mojej sesji z bratem- Maćkiem. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Wpadłam też na pomysł przeprowadzeniu czegoś w stylu wywiadu z moim bratem. W komentarzach zadawajcie pytania dotyczące Maćka lub nas, a my postaramy się na nie odpowiedzieć. Mogą dotyczyć zainteresowań, naszych relacji itp...





Na koniec pokaże Wam jeszcze jedno zdjęcie, które zrobiłam siostrze ciotecznej- Asi. Jest ono moim ulubionym, więc wybrałam właśnie je.


4 komentarze:

  1. kiedy nowy post? C:::

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli jest ktoś, kto chciałby go przeczytać, to może dodam niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ dodaj ♥ + masz może ask.fm ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ask.fm/ellieelen - to mój ask, a post pojawi się prawdopodobnie dzisiaj wieczorem ;)

      Usuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥