Stylish Week- Day 5

Hej

Przepraszam za tygodniową przerwę, jednak było trochę nauki i innych ważnych spraw.

Postanowiłam, że napiszę o zasadach mojego stylu ubierania się. Nie zakładam na siebie przypadkowych rzeczy, wybieram tylko te, w których mogę czuć się sobą.

1. Zawsze mam na sobie coś czarnego

2. Bardzo podobają mi się ćwieki i często zakładam ubrania z ich dodatkami lub takie bransoletki

3. Raczej nie noszę zielonego, żółtego, pomarańczowego i ciemnego różu

4. Noszę spodnie tylko typu "rurki"

5. Nie lubię bluz. Zdecydowanie wolę swetry

6. Raczej unikam sportowych ubrań. Wolę te bardziej eleganckie

7. Zakładam tylko te rzeczy, które podobają mi się w 100%

8. Rzadko można mnie zobaczyć w T-shirt'cie, zazwyczaj zakładam koszule lub bluzki na ramiączkach

9. Moje stylizacje są raczej ciemne, ale nie zamierzam tego zmieniać

10. Lubię trampki, ale ostatnio częściej zakładam buty na koturnie

To już wszystkie "stylowe fakty". Mam nadzieję, że się spodobały. Napiszcie w komentarzach, może któreś dotyczą również Was. Kolejny post będzie prawdopodobnie o soczewkach kontaktowych. Co Wy na to?

1 komentarz:

  1. Czekam na post o soczewkach :))) PS tez lubie cwieki ^^

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥