Stylish Week- Day 4

Hej♥

Przepraszam za długą przerwę, ale miałam w tym tygodniu dużo nauki. Nie planowałam pisać tego postu dzisiaj, ale komentarz pod ostatnią notką bardzo mnie do tego zmobilizował.

Pewnie często zadajecie sobie pytanie "Co robić żeby nie wyglądać nudno?". Zaraz postaram się Wam na nie odpowiedzieć. Zobaczycie tu kilka prostych wskazówek, które mogą odmienić nudną stylizację.

♥ Dobieraj ciekawe kolory, jednak zawsze upewniaj się, że do siebie pasują. Najlepszą opcją są trzy kolory + biżuteria utrzymana w podobnej gamie kolorystycznej. Poniżej widzicie moje ulubione połączenie kolorów, pasuje do niego srebrna biżuteria.
♥ Załóż coś, czego nie ma nikt inny. Może to być kapelusz albo bransoletka z ćwiekami.

♥ Kupuj tylko rzeczy, które bardzo Ci się podobają. Nie wydasz wtedy pieniędzy w błoto.

♥ Nie bój się eksperymentować, możesz uzyskać coś naprawdę ciekawego.

♥ Nie noś tego co modne. Noś to co Tobie się podoba.

♥ Zaglądaj do outletów. Można tam znaleźć świetne rzeczy w bardzo niskich cenach.

♥ Dobierz ciekawą biżuterię. To podstawa udanej stylizacji.

♥ Zastanów się jaki look chcesz osiągnąć np. rock'owy i dobierz odpowiednie ubrania.

5 komentarzy:

  1. mmmm... kiedy kolejny pościk a może filmik :>

    OdpowiedzUsuń
  2. post prawdopodobnie dodam dzisiaj, a film jeśli będę miała pomysł to w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zabieram się za pisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takk, w kończu <33

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥