Stylish Week- Day 1

Hej

Stylowy tydzień uważam za rozpoczęty! Od dzisiaj przez kolejne siedem dni będą pojawiać się tu modowe posty. Będą dotyczyły w większości mojego stylu i tego co mi się podoba, ale są przewidziane również notki o nieco innej tematyce. Dziś mam dla Was "stylową bitwę". Zaraz zobaczycie dwa jesienne outfity. Oba posiadają rzeczy wyłącznie z H&M. Który jest lepszy?

1.
Koszula-KLIK
Spodnie-KLIK
Kurtka-KLIK
Szalik-KLIK
Czapka-KLIK

2.
Sweter-KLIK
Spodnie-KLIK
Kurtka-KLIK
Szalik-KLIK
Buty-KLIK

Który powinien wygrać? Komentujcie!!!

1 komentarz:

  1. Zestaw numer jeden! Bardzo podobają mi się kurtki tego rodzaju co w tym zestawie. ;)
    Magda super Ci idzie, masz fajne pomysły na posty. Pozdrawiam Julka D. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥