People don't like me because I am myself

Hej


Dziś mam dla Was trochę innego posta. Będzie on bardziej "życiowy" i poważny. Pewnie już wiecie o czym on będzie, łatwo rozpoznać to po tytule. Ludzie mnie nie lubią, bo jestem sobą.

Zależy mi na nauce-Nie lubią mnie, bo jestem "kujonem".

Lubię kolor czarny-Nie lubią mnie, bo jestem "emo".

Ubieram się tak, jak mi się podoba-Nie lubią mnie, bo się stroję.

Jestem dosyć poważną osobą-Nie lubią mnie, bo jestem nudna.

Przekułam ucho drugi raz-Nie lubią mnie, bo przecież robię to dla szpanu.

Nie robię głupich rzeczy-Nie lubią mnie, bo nie umiem się bawić

Jestem sobą-Nie lubią mnie, bo taka jestem.

Pomimo tego trzeba pamiętać:zawsze znajdzie się ktoś, kto pokocha cię, taką, jaka jesteś. Nie poddawaj się i nie zmieniaj się dla tych, którzy nie są tego warci. Nie przejmuj się i zawsze pozostań sobą. Nigdy nie udawaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥