Nobody is perfect

Hej

Pewnie zdecydowana większość z Was często zadaje sobie te pytanie. Dlaczego nie jestem idealna? Dlaczego jestem brzydka? Dlaczego nie wyglądam jak ona? Ja też często zadaje je sobie. Każda z nas chciałaby być chuda, mieć ładne ciało i piękną twarz. Tylko co jest "pięknem" albo "ideałem"? Odpowiedź jest prosta: coś, co nie istnieje. Urody nie da się wybrać, przy urodzeniu po prostu ją "dostajemy" i każdy jej typ jest tak samo ładny. To my stworzyliśmy te bolesne pojęcia typu "ideał". Każda z nas ma w sobie coś pięknego, wystarczy tylko to odkryć. Jednak kiedy uda nam się polubić nasze oczy, usta czy po prostu siebie, to bardzo często inni jednym zdaniem burzą naszą samoocenę. Można więc zapytać: dlaczego to robią? Zazwyczaj kieruje nimi zazdrość i niedowartościowanie. Nikt nie jest idealny. Nie ma ideału, ale jesteś Ty i zapewniam, że jesteś najpiękniejszą osobą na świecie, wystarczy tylko, że w to uwierzysz.


 Koszula-???, Top-Pimkie, Spodnie-River Island, Buty-Level F, Czapka-Takko

2 komentarze:

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥