Music saves lives

Hej♥


Ten post będzie o czymś, bez czego ciężko byłoby nam żyć. Chcę napisać o muzyce, bo przynajmniej w moim życiu jest ona bardzo ważna. Kiedy jestem smutna i zdołowana ulecza mnie, a kiedy jestem wesoła, mogę się poczuć jeszcze lepiej. Muzyka pozwala zapomnieć o problemach, można skupić się na cudownym głosie swojego idola i wsłuchać w piękną melodię. Na mnie zbawienny wpływ ma muzyka Ed'a Sheeran'a. Ma on wielki talent. Jego piosenki są świetne, a każda z nich jest zupełnie inna. Ed nie jest zbyt mocno znany, ale zachęcam Was do przesłuchania jego piosenek. Bardzo lubię również piosenki Nirvany. Myślę, że to jeden z najlepszych zespołów jaki kiedykolwiek powstał. Teraz nie ma już tak świetnych rock'owych piosenek jak "Smells like teen spirit". Muzyka ma wielki wpływ na moje życie i nie wyobrażam sobie abym kiedykolwiek mogła przestać jej słuchać.






Sweterek-New Look, Czapka-Takko, Spodnie-Bershka, Buty-Auchan, Bransoletka-Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥