Hospital

Hej ♥

Pewnie zauważyliście, że już od  tygodnia nie pojawił się żaden post. Powodem tej przerwy był mój pobyt w szpitalu (od środy do poniedziałku). Mam alergię na mleko i nieświadomie zjadłam coś, w czym był ser. Spuchło mi gardło od środka, oczy i nos, a później dostałam jeszcze wysypki. Bardzo się bałam, że może stać się coś poważniejszego, dlatego wybrałam się z rodzicami na pogotowie. Dostałam leki, jednak musiałam zostać w szpitalu dłużej. Potrzebuję jeszcze trochę czasu na nadrobienie materiału ze szkoły i za parę dni wrócę do Was z kolejnymi postami i filmikami.

4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że nie przydarzy ci się nic takiego więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;-)) + OBSERWUJĘ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥