25 facts about me

Hej♥

Już ostatni dzień wakacji. Od wtorku zaczyna się szkoła. Rozpoczęcie roku jest miłe, można poznać nowe osoby i spędzić z nimi czas. Oczekiwanie, aż wszyscy pojawią się w klasie i dowiesz się z kim będziesz widywać się codziennie przez kilka najbliższych lat. Idę teraz do 1 gimnazjum. Mam trochę obaw związanych ze szkołą. Boję się, że nie dam rady ze wszystkimi przedmiotami. Będę też chodzić na gimnastykę artystyczną i zostanie mi mało czasu na bloga. Bardzo mnie to smuci. Cieszę się jednak, że spotkam nowe osoby i mam nadzieję, że mnie polubią. Teraz mam jednak dla Was coś innego. Niezwiązanego ze szkołą. Będzie to 25 faktów o mnie.

♥Mam alergię na mleko i orzechy.
♥Mam młodszego brata.
♥Nie jem chipsów.
♥Miałam średnią 6.0, chociaż nie uczyłam się dużo.
♥Kocham tańczyć i nie wyobrażam sobie bez tego życia.
♥Potrafię ładnie rysować kredkami.
♥Jestem Larry Shipper'ką.
♥Uwielbiam Ed'a Sheran'a.
♥Nie potrafię kupować drogich rzeczy.
♥Moim ulubionym kolorem jest czarny.
♥Bardzo podobają mi się rzeczy ozdabiane ćwiekami.
♥Podczas tych wakacji mój styl bardzo się zmienił.
♥Przedmiotem, z którego jestem najlepsza jest matematyka.
♥Chodziłam na balet.
♥Jeśli mi na czymś zależy potrafię o to walczyć.
♥Nigdy nie dostałam w szkole jedynki ani uwagi.
♥Kiedyś pofarbowałam część włosów na różowo bibułą.
♥Jestem bardzo rozciągnięta. Potrafię zrobić szpagat.
♥Lubię Nirvanę i Michaela Jacksona.
♥Jest to mój trzeci blog.
♥Przywiązuję dosyć dużą wagę do wyglądu.
♥Rzadko zakładam na siebie coś żółtego, zielonego lub pomarańczowego.
♥Wolę pastele od neonów.
♥Dwa razy byłam w USA.
♥Moją ulubioną częścią mojego ciała są oczy.


Pamiętajcie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥