My holidays 2013-Bochnia & Kaszuby

Hej ♥

Podczas tych wakacji wyjeżdżaliśmy dwukrotnie. Za pierwszym razem było to sanatorium w kopalni soli, w Bochni z powodów zdrowotnych. Spędziliśmy tam 2,5 tygodnia. Spotkałam wiele wspaniałych osób, i naprawdę miło spędziłam z nimi czas. Najtrudniejsze było jednak jak zwykle pożegnanie. Nie brakowało łez, jednak ten wyjazd zawsze będę wspominać bardzo miło.

Niedawno wyjeżdżałam po raz drugi i tym razem wybór padł na niewielką wieś na Kaszubach. Spędziłam tam tydzień(3-10.08). Pogoda nam dopisała i większość wolnego czasu spędziliśmy na kąpieli w jeziorze. Nie zabrakło również wycieczki nad morze. Dzięki fajnemu towarzystwu czas zleciał mi bardzo szybko. Zdecydowanie warto było spędzić po 7 godzin w samochodzie w obie strony, aby tak miło spędzić tydzień. Chciałabym również pozdrowić Olę, Julkę, Paulinę i Weronikę, bo to dzięki nim moje wakacje były udane ♥.

Zdj. 1. szorty-Gap, bluzka na ramiączkach-Takko Fashion, buty-Obuwie Ray/ Zdj. 2. Sweterek-H&M, szorty-H&M/ Zdj. 3. koszula-H&M, czarny top-H&M, okulary-Auchan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥