My blog plans for the future

Hej

Dzisiejszy dzień w większości spędziłam na podwórku. Dzięki temu mam kilka ładnych zdjęć, którymi się z Wami podzielę. Byłam także na małych zakupach, a o rzeczach, które kupiłam dowiecie się więcej niedługo. W najbliższej przyszłości chcę dodać post o moim treningu gimnastycznym, rozciąganiu i różnych rzeczach oraz przyborach potrzebnych w gimnastyce. Na zdjęciach pokażę czego udało mi się nauczyć w ostatnim czasie. Za jakiś czas dodam także posty z serii "Back to school". Jeden z nich będzie o szkolnych przyborach, drugi o outfit'ach na pierwszy tydzień szkoły i innych modowych pomysłach, a trzeci (i niekoniecznie ostatni) o stroju na rozpoczęcie roku. Mam także do Was prośbę. Jeśli czytacie mojego bloga, to w miarę możliwości, dodajcie się do obserwatorów (tu►►►).










koszula-Next, szorty-H&M, bransoletka-Cropp Town

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥