Few facts about me

Hej, jest to mój pierwszy post na tym blogu. Wcześniej miałam kilka innych, więc niewielkie doświadczenie w blogowaniu już mam. Postanowiłam założyć tego bloga, bo mam wiele pomysłów na ciekawe stylizacje i różne inne rzeczy, którymi mogę się z Wami podzielić. Teraz zamieszczam kilka faktów o mnie, żebyście mogli mnie lepiej poznać.

1. Nazywam się Magdalena, jednak wolę zdrobnienie Magda. Na blogu podpisuję się jako Ellie. Mam 13 lat.

2. Mieszkam w Białymstoku

3. Mam młodszego brata

4. Kocham taniec, modę i fotografię

5. Największą inspiracją jest dla mnie Lucy(http://lucy-luucy.blogspot.com/)

6. Występowałam kiedyś w reklamie Mlekovity, jednak w ostatecznej wersji pokazali tylko moje plecy(https://www.facebook.com/photo.php?v=137257956432011&set=vb.121308031351465&type=3&theater).
Siedzę tyłem w różowym sweterku, w 4 sekundzie

7. To ja:


zdjęcie z wakacji 2013 na Kaszubach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥