Back to school-Notebook DIY ideas

Hej ♥


Dziś przychodzę do Was z pierwszym postem z serii "Back to school". Pokażę Wam jak zamienić zwykły, nudny zeszyt na oryginalny i wyjątkowy. To będzie Wam potrzebne:
 
-Stare spodnie
-Zeszyt i różne ozdoby np. ćwieki
zestaw z ozdobami-Empik, pasek z ćwiekami-Textil Market
-Klej w sztyfcie, wikol, linijka, nożyk, nożyczki, marker lub cienkopis 

Zaczynamy!!!

1. Zeszyt przykładamy do nogawki spodni od wewnętrznej strony i obrysowujemy jego kontur dodając po 2-3 cm.


2. Wycinamy otrzymany prostokąt(nie przecinamy wewnętrznej krawędzi spodni!). Powinien on wyglądać tak:
3. Wkładamy do środka zeszyt.
4. Brzegi zeszytu smarujemy klejem w sztyfcie, naciągamy materiał i przyklejamy go do okładki. Powtarzamy czynność z drugiej strony.


 5. Otwieramy zeszyt i przykładamy linijkę do krawędzi. Teraz ostrym nożykiem odcinamy niepotrzebną część materiału.

6. Tak teraz powinien wyglądać zeszyt.

 
7. Możemy polakierować brzegi bezbarwnym lakierem do paznokci. Teraz trzeba ozdobić okładkę. Ja użyłam do tego ćwieków.

Gotowe!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za Twój szczery komentarz. Nic nie motywuje mnie bardziej do dalszej pracy.♥
♥Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, by być na bieżąco. Nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak wielką radość mi tym sprawisz♥
♥Nie wymieniam się obserwacjami, jednak możesz mieć pewność, że jeśli zostawisz adres do swojego bloga, odwiedzę go i jeśli mi się spodoba - oczywiście zaobserwuję :)♥